Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Problem z kontrolerami animacji ,przypisywane automatycznie do nowo powstałych obiek.

Featured Replies

Napisano

Witam, Mam taki mały problem,pewnie jest to jakaś drobnostka z którą nie mogę sobie poradzić.

Więc modeluje sobie autko ,i gdy zaznaczam np.poligony i biorę opcję detach , to nowo postały obiekt pojawia się gdzie chce,zauważyłem też ze ma przypisane kontrolery noise .Przepraszam że nie jest to dobrze wytłumaczone technicznie ale nie znam się na animacji :)

Wiem że parę dni wcześniej bawiłem się trochę ,i przypisywałem do kamery kontroler noise .

Bardzo bym prosił o pomoc :) bo szlak mnie już trafia :)

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jaack w dobrym tonie by bylo jakbys napisal jak sobie poradziles z problemem, ktorys z uzytkownikow moze miec podobny problem a wtedy takie wyjasnienie mogloby mu pomoc ;)

Napisano
  • Autor

Ok, napisze ale jutro :) Dziś za dużo nerwów straciłem ;)

Napisano
  • Autor

No więc tak :)

Problem miałem taki ,że do każdego nowo powstałego obiektu miałem przypisywane kontrolery jakich nie chciałem :)

powodowało to efekt taki ,że panowanie nad obiektem miał kontroler a nie ja ,Czyli np, nie mogłem przesuwać obiektów .

Aby przywrócić stan pierwotny musiałem od nowa przypisywać domyślne kontrolery.

Trzeba otworzyć panel Motion,niżej widzimy roletę Assign controller (i tu właśnie przypisujemy kontrolery do wybranych ścieżek ).

Pierwotny kontroler dla

 

POSITION - Position XYZ

 

ROTATION - Euler XYZ

 

SCALE - Bezier Scale

 

Dla wszystkich osi X Y Z należy przypisać Bezier Float.

 

Aby to zrobić naciskamy przycisk Assign Controller i wybieramy kontroler tak jak jest to opisane wyżej :)

W tym oknie dialogowym musimy nacisnąć Make default aby nasz kontroler stał się tym domyślnym,czyli teraz do każdego nowego obiektu zostanie przypisany ten o to wybrany kontroler :)

 

Przepraszam za chaos w piśmie :) Jak coś nie tak napisałem ,to niech ktoś mądrzejszy to poprawi :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.