Skocz do zawartości

Poszarpane cienie - skad to sie bierze?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam taka prosta kulke na Blinie. Oswietlona direction light.

Jak widac cienie sa w kształcie kwadratow!!

Jak wylacze bumpa jest ok. Jak wylacze cienie raytrace.

Jak daje na 3ke jest ok. Ale zwykly smooth zmniejsza kwadraty ale sytuacja dalej ta sama. Smooth edges tez mi nic nie dał.

 

Podkrecanie cieni raytrace nic nie daje.

 

Jak ktos chce to moge scene podeslac. Wszelkie sugestie mile widziane.

[ATTACH=CONFIG]86572[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Mi się to robiło jak sun&sky z ssem łączyłem. Tutaj może spróbuj włączyć maya derivatives, to ostatnia zakładka po prawej w render properties. W maya software zakładam, że działa normalnie ?

Napisano

Tu wątek. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=77010&highlight=

My tego wreszcie nie rozwiązaliśmy, w pośpiechu to robiliśmy i wreszcie musieliśmy się posiłkować ogromną teselacją postaci.

Właśnie też się dziwię, że na blinie ci to wyskakuje.

Derivativsy włączasz przy tworzeniu normal mapy, albo jak ci się wykrzaczą z innego programu. W moim rozumieniu maya trochę inaczej interpretuje normalki. A tak myslałem, że przy bumpie pomoże.

A próbowałeś zmienić światło ?

Napisano

kurcz . ..wyglada jak jakis BUG majki 2013!!

zakladam ze na tej samej testujesz...

chyba trzeba sciagnac jakis update.

w domku bede mial wiecej czasu to sie temu przyjrze doglebniej ..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności