guru Napisano 20 Czerwiec 2012 Share Napisano 20 Czerwiec 2012 Mam taka prosta kulke na Blinie. Oswietlona direction light. Jak widac cienie sa w kształcie kwadratow!! Jak wylacze bumpa jest ok. Jak wylacze cienie raytrace. Jak daje na 3ke jest ok. Ale zwykly smooth zmniejsza kwadraty ale sytuacja dalej ta sama. Smooth edges tez mi nic nie dał. Podkrecanie cieni raytrace nic nie daje. Jak ktos chce to moge scene podeslac. Wszelkie sugestie mile widziane. [ATTACH=CONFIG]86572[/ATTACH] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iacu Napisano 20 Czerwiec 2012 Share Napisano 20 Czerwiec 2012 podeslj scenke please Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 20 Czerwiec 2012 Share Napisano 20 Czerwiec 2012 Mi się to robiło jak sun&sky z ssem łączyłem. Tutaj może spróbuj włączyć maya derivatives, to ostatnia zakładka po prawej w render properties. W maya software zakładam, że działa normalnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iacu Napisano 20 Czerwiec 2012 Share Napisano 20 Czerwiec 2012 przy tej zlozonosci scenki.. najszybciej by bylo zrobic wszystko jeszcze raz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guru Napisano 20 Czerwiec 2012 Autor Share Napisano 20 Czerwiec 2012 (edytowane) Scenka https://www.dropbox.com/s/aog0gl81jlcf6cz/problem_scene.ma (edit sceny ta wczesniej to nie ta byla) No wlasnie pamietam kotisded ze miales cos takiego ale myslelem ze to jakis zaawansowany stuff a tu jak widac na prostym blinie da sie zrobic;/. Jak zmienilem na mateiral_x to wszystko dziala. Maya derivatives nie dziala;/ a co to robi w ogole?? Edytowane 20 Czerwiec 2012 przez guru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 20 Czerwiec 2012 Share Napisano 20 Czerwiec 2012 Tu wątek. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=77010&highlight= My tego wreszcie nie rozwiązaliśmy, w pośpiechu to robiliśmy i wreszcie musieliśmy się posiłkować ogromną teselacją postaci. Właśnie też się dziwię, że na blinie ci to wyskakuje. Derivativsy włączasz przy tworzeniu normal mapy, albo jak ci się wykrzaczą z innego programu. W moim rozumieniu maya trochę inaczej interpretuje normalki. A tak myslałem, że przy bumpie pomoże. A próbowałeś zmienić światło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iacu Napisano 20 Czerwiec 2012 Share Napisano 20 Czerwiec 2012 juz lookam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iacu Napisano 20 Czerwiec 2012 Share Napisano 20 Czerwiec 2012 kurcz . ..wyglada jak jakis BUG majki 2013!! zakladam ze na tej samej testujesz... chyba trzeba sciagnac jakis update. w domku bede mial wiecej czasu to sie temu przyjrze doglebniej .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guru Napisano 20 Czerwiec 2012 Autor Share Napisano 20 Czerwiec 2012 akurat to jest scena z 2011. No jakis bug;/. Najlepiej nie uzywac blina przy directionalu i bumpie:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
infected Napisano 20 Czerwiec 2012 Share Napisano 20 Czerwiec 2012 2012 ten sam problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się