Druid Napisano 20 Czerwiec 2012 Share Napisano 20 Czerwiec 2012 Witam, Mam sfere ktora obrazuje ziemię. Nałożyłem na nią mape "opacity" tak, że widoczne są jedynie kontynenty. Czy jest jakaś możliwość aby stworzyć z tej mapy obiekt lub obiekty 3D? Potrzebuję aby kontynenty miały grubość. Obiekt jest zrobiony w 3DS MAX 2009. Mógłbym mieć również do dyspozycji ZBrush, ale nie jestem z tym programem za bardzo obeznany. No i oczywiście jak trzeba to zinstaluje Blendera. Pozdrawiam. Render: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamode Napisano 20 Czerwiec 2012 Share Napisano 20 Czerwiec 2012 Może ten temat Ci pomoże http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=40283 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
R0NIN Napisano 20 Czerwiec 2012 Share Napisano 20 Czerwiec 2012 (edytowane) A jest w zakładce modify bodajże taki jeden modyfikator jak ... (po alkoholu się ciężko myśli)... displace. Z tego co pamiętam to on wypycha siatkę modelu za pomocą biało czarnej tekstury (nie wiem czy nie musi być ono monohromatyczna... chyba że z Unity pomyliłem). [ATTACH=CONFIG]86575[/ATTACH] ojej, ale skompresowało ;p Aha, tylko siatke musisz mieć do tego gęstą... dość. Edytowane 20 Czerwiec 2012 przez R0NIN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Druid Napisano 21 Czerwiec 2012 Autor Share Napisano 21 Czerwiec 2012 (edytowane) Chyba coś znalazłem: Nie po polskiemu ani po angielskiemu, ale można się połapać :) Pozdrawiam Edytowane 21 Czerwiec 2012 przez Druid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Druid Napisano 22 Czerwiec 2012 Autor Share Napisano 22 Czerwiec 2012 Jeżeli ktoś jest zainteresowany to znalazłem sposób (nie dokońca idealny) jak stworzyć obiekt 3D z mapy opacity, ale potrzebny jest ZBrush. Obiekty tak zaimportowane do 3D Studio MAX'a będą miały ogromną ilość verteksów i poligonów, zależnie dokładności obiektu 3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekfiutek Napisano 22 Czerwiec 2012 Share Napisano 22 Czerwiec 2012 Modyfikator volume select ma opcję wybierania za pomocą mapy. Subdividujesz mesha, nakładasz modyfikator vol. select, wklejsz w slot mapy - teksturę opacity i masz dpowiednią selekcję - wystarczy skasować nepotrzebne części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Druid Napisano 22 Czerwiec 2012 Autor Share Napisano 22 Czerwiec 2012 Dzieki. Wyprobuje ten modyfikator. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się