Skocz do zawartości

Jak stworzyć element 3D z mapy "opacity".


Druid

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam sfere ktora obrazuje ziemię. Nałożyłem na nią mape "opacity" tak, że widoczne są jedynie kontynenty. Czy jest jakaś możliwość aby stworzyć z tej mapy obiekt lub obiekty 3D? Potrzebuję aby kontynenty miały grubość. Obiekt jest zrobiony w 3DS MAX 2009. Mógłbym mieć również do dyspozycji ZBrush, ale nie jestem z tym programem za bardzo obeznany. No i oczywiście jak trzeba to zinstaluje Blendera.

 

Pozdrawiam.

 

Render:

Earth.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

A jest w zakładce modify bodajże taki jeden modyfikator jak ... (po alkoholu się ciężko myśli)... displace. Z tego co pamiętam to on wypycha siatkę modelu za pomocą biało czarnej tekstury (nie wiem czy nie musi być ono monohromatyczna... chyba że z Unity pomyliłem).

[ATTACH=CONFIG]86575[/ATTACH]

 

ojej, ale skompresowało ;p

 

Aha, tylko siatke musisz mieć do tego gęstą... dość.

Edytowane przez R0NIN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś jest zainteresowany to znalazłem sposób (nie dokońca idealny) jak stworzyć obiekt 3D z mapy opacity, ale potrzebny jest ZBrush. Obiekty tak zaimportowane do 3D Studio MAX'a będą miały ogromną ilość verteksów i poligonów, zależnie dokładności obiektu 3D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności