Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej chłopaki.

 

Chciałbym zrobić do maxa mape/noda, która jako input akceptowałaby bitmape, i jej jedynym zadaniem byłoby nadawanie gaussian blura w wielkości określanej w pixelach (nie renderu, tylko pixelach na bitmapie).

 

No i takie mam pytania:

 

1. Czy da się to zrobić?

2. Czy da się to zrobić w jakimś języku podobnym do as3/javy/c#?

3. Czy przypadkiem gdzies na dnie internetu już nie ma czegoś podobnego?

4. Czy mam napisać, do czego mi to w maksie potrzebne?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Z pisaniem to musisz plugin naskrobać, wszyskie informacje znajdziesz w SDK 3ds maxa, ale mam inne pytanie, czy jesteś świadom że w każdej standardowej mapie bitmap masz w zakładce coordinates opcje Blur oraz Blur offset, spróbuj dać sobie np Blur na 40, to chyba powinno załatwić twój problem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności