deshu Napisano 24 Czerwiec 2012 Napisano 24 Czerwiec 2012 Hej chłopaki. Chciałbym zrobić do maxa mape/noda, która jako input akceptowałaby bitmape, i jej jedynym zadaniem byłoby nadawanie gaussian blura w wielkości określanej w pixelach (nie renderu, tylko pixelach na bitmapie). No i takie mam pytania: 1. Czy da się to zrobić? 2. Czy da się to zrobić w jakimś języku podobnym do as3/javy/c#? 3. Czy przypadkiem gdzies na dnie internetu już nie ma czegoś podobnego? 4. Czy mam napisać, do czego mi to w maksie potrzebne?
deshu Napisano 20 Styczeń 2013 Autor Napisano 20 Styczeń 2013 Podbijam posta, żeby może ktoś zauważył topic:)
Orangegraphics Napisano 21 Styczeń 2013 Napisano 21 Styczeń 2013 Z pisaniem to musisz plugin naskrobać, wszyskie informacje znajdziesz w SDK 3ds maxa, ale mam inne pytanie, czy jesteś świadom że w każdej standardowej mapie bitmap masz w zakładce coordinates opcje Blur oraz Blur offset, spróbuj dać sobie np Blur na 40, to chyba powinno załatwić twój problem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się