Napisano 24 Czerwiec 201212 l Hej chłopaki. Chciałbym zrobić do maxa mape/noda, która jako input akceptowałaby bitmape, i jej jedynym zadaniem byłoby nadawanie gaussian blura w wielkości określanej w pixelach (nie renderu, tylko pixelach na bitmapie). No i takie mam pytania: 1. Czy da się to zrobić? 2. Czy da się to zrobić w jakimś języku podobnym do as3/javy/c#? 3. Czy przypadkiem gdzies na dnie internetu już nie ma czegoś podobnego? 4. Czy mam napisać, do czego mi to w maksie potrzebne?
Napisano 21 Styczeń 201312 l Z pisaniem to musisz plugin naskrobać, wszyskie informacje znajdziesz w SDK 3ds maxa, ale mam inne pytanie, czy jesteś świadom że w każdej standardowej mapie bitmap masz w zakładce coordinates opcje Blur oraz Blur offset, spróbuj dać sobie np Blur na 40, to chyba powinno załatwić twój problem
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto