Pi0tr Napisano 30 Czerwiec 2012 Napisano 30 Czerwiec 2012 Witam, Chciałem sprzedać telefon zakupiony na firmę. Czy orientuje się ktoś jak mogę to zrobić aby nie było jakiś przypałów z UP ? Może ma ktoś doświadczenia w tej kwestii ?
Dynamico Napisano 30 Czerwiec 2012 Napisano 30 Czerwiec 2012 Musisz wystawić kupującemu fakturę i ją zaksięgować jako przychód. A w ewidencji wyposażenia dokonac odpowiedniego wpisu likwidującego telefon z inwentarza.
Pi0tr Napisano 2 Lipiec 2012 Autor Napisano 2 Lipiec 2012 Uuuuu myślałem, że da się to jakoś mniej inwazyjne załatwić ;)
ndru Napisano 2 Lipiec 2012 Napisano 2 Lipiec 2012 Zgub oficjalnie. Sprzedaj nieoficjalnie. I jakby co do ode mnie tego nie slyszales. :p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się