Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dobry :-)

 

Widziałem już gdzieś podobny problem na forum, ale po godzinie szukania poddałem się. Bardzo Was proszę o pomoc. Skąd się biorą te plamy w narożnikach ściany? podrzucam też ustawienia renderu. W irradiance map jest HIGH. z góry dzięki.

[ATTACH=CONFIG]86718[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86719[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Właśnie w tej zakładce, której nie pokazałeś;) IM a konkretnie HSph. Sub i Interp.samples.

 

"Hemispheric subdivs (HSph. subdivs) - this controls the quality of individual GI samples. Smaller values make things faster, but may produce blotchy result."

Edytowane przez lukasjogabonito
Napisano (edytowane)

cholera :) już wrzucam!

 

"Hemispheric subdivs (HSph. subdivs) - this controls the quality of individual GI samples. Smaller values make things faster, but may produce blotchy result."

 

mówi samo za siebie. jak wrócę z pracy to podejrzę temat. dzięki!

 

dodam może jeszcze, że te plamy są tylko w tamtym miejscu. na całej reszcie pomieszczenia jest w miarę ok, a na pewno nie ma takich plam. pojawiają się tylko w miejscach łączenia ścian/sufitu o tym samym kolorze.

Edytowane przez marcinW
Napisano

dzięki za podpowiedź. niestety ani jedna opcja, ani druga nie pomaga. po całej reszcie widać, że jest bardziej nice & smooth :-), jednak plamy w narożniku, jak wyżej, nadal są.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności