Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.... jestem nieco początkująca w 3d maxie. Mam pytanie dotyczące exportu do plików .3ds lub .dwg - dlaczego po exporcie do tych formatów - otwierane w innych programach 3D /np. rhino czy cinema 4D/ pliki zachowują proporcję, ale mają supełnie inną skalę! Czy jest jakaś opcja...sposób, by zachowywały swoją skalę w jakiej zostały wykonane?

Z góry serdecznie dziękuję! Pytanie nurtuje od ponad tygodnia :(

• Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz mieć prawidłowo ustawione jednostki w 3ds Maksie.

Customize/Unit Setup/System Unit Setup

Ustawienia w Display Unit Scele odpowiadają za wyświetlane w maksie jednostki, nie mają aż takiego wpływu na globalną skalę obiektu, ale najlepiej jak ustawione są tak jak w System Unit Setup

Napisano

Jednostki w 3d maxie mam ustawione na milimetry. W cinema 4D też zmieniam jednostki miary w ustawieniach programu na mm i otwieram plik - i dzieje się dokładnie to samo. I to samo jest zarówno w formacie .3ds oraz .obj! :(((((((((

[Działa wszystko rewelacyjnie i poprawnie tylko, gdy zapisany wcześniej plik w 3dmax jest w nim później otwierany - w innych programach dzieją się właśnie te wyżej opisane, niestworzone rzeczy....]

Napisano

Problem dotyczy jakiegoś konkretnego modelu czy wszystkich wyeksportowanych? Spróbuj przed eksportem dodać Reset XForm z panelu utilities i przekonwertowac na editable poly.