Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Ostatnio Blender zaczął mnie zachwycać swoimi możliwościami i postanowiłem się przesiąść z 3ds max na Blendera, albo przynajmniej opanować go w zadowalającym stopniu. Ponieważ jestem samoukiem i wolę przeczytać dokumentację niż podręcznik, to czasem natykam się na dziwne problemy. Oto jeden z nich:

[ATTACH=CONFIG]86857[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]86858[/ATTACH]

 

W miejscach, które zaznaczyłem strzałkami cieniowanie wygląda dość dziwnie. Na niemal każdy element tego obiektu został nałożony modyfikator Multires i zagęszczenie siatki zostało wykonane metodą Catmull-Clark. Wykombinowałem już jak zrobić żeby odpowiednie krawędzie po wygładzeniu były nadal ostre, ale nigdzie nie mogę znaleźć jak sprawić, żeby zmienić ustawienia cieniowania i żeby te cienie nie były jakoś dziwnie zakrzywione. W 3ds max była po prostu opcja smooth w której dało się ręcznie wybrać smoothing groups albo kąt, a tutaj niczego takiego nie widzę.

Bardzo bym prosił o pomoc.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności