Mihboss Napisano 18 Lipiec 2012 Share Napisano 18 Lipiec 2012 (edytowane) Witam Wątek wrzuciłem tutaj, ponieważ nie nadaje się on za bardzo (wg mnie) do działu o modelowaniu. Swoją przygodę z Max'em rozpocząłem jakiś czas temu. Na początku były to mało skomplikowane przedmioty/modele. Jednak z biegiem czasu, pojawiało się w scenie coraz więcej elementów. Na początku w nieskompliowanych scenach, radziłem sobie z identyfikacją konkretnych elementów, nadając im unikalne nazwy. Czyli np: zmieniałem nazwę z Box01 na jakąś konkretną. Później, przy scenach z większą ilością elementów, zacząłem modelować w trybie isolation mode, tworzyłem konkretne modele/detale składające się z poszczególnych brył, grupowałem je, nadając grupie odpowiednią nazwę, jednak było to trochę dla mnie uciążliwe, bo musiałem otwierać/zamykać grupę w celu jej edycji. Ostatnio zacząłem używać warstw, co jest obecnie dla mnie wygodne, bo szybko mogę włączyć/wyłączyć widoczność/zamrozić detal, i rysując np: dwusetną nakrętkę, nie muszę jej nadawać unikalnej nazwy typu: nakrętka włazu pokrywy nr 124. Zastanawiam się, jakie są Wasze sposoby identyfikacji poszczególnych elementów, w przypadku złożonego modelu (czołgi, pojazdy, okręty). Z góry dziękuje za wszelkie wskazówki, odpowiedzi... Edytowane 18 Lipiec 2012 przez Mihboss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hooch Napisano 20 Lipiec 2012 Share Napisano 20 Lipiec 2012 Też jestem tym zainteresowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się