Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Wątek wrzuciłem tutaj, ponieważ nie nadaje się on za bardzo (wg mnie) do działu o modelowaniu.

Swoją przygodę z Max'em rozpocząłem jakiś czas temu. Na początku były to mało skomplikowane przedmioty/modele. Jednak z biegiem czasu, pojawiało się w scenie coraz więcej elementów. Na początku w nieskompliowanych scenach, radziłem sobie z identyfikacją konkretnych elementów, nadając im unikalne nazwy. Czyli np: zmieniałem nazwę z Box01 na jakąś konkretną.

Później, przy scenach z większą ilością elementów, zacząłem modelować w trybie isolation mode, tworzyłem konkretne modele/detale składające się z poszczególnych brył, grupowałem je, nadając grupie odpowiednią nazwę, jednak było to trochę dla mnie uciążliwe, bo musiałem otwierać/zamykać grupę w celu jej edycji.

Ostatnio zacząłem używać warstw, co jest obecnie dla mnie wygodne, bo szybko mogę włączyć/wyłączyć widoczność/zamrozić detal, i rysując np: dwusetną nakrętkę, nie muszę jej nadawać unikalnej nazwy typu: nakrętka włazu pokrywy nr 124. Zastanawiam się, jakie są Wasze sposoby identyfikacji poszczególnych elementów, w przypadku złożonego modelu (czołgi, pojazdy, okręty).

 

Z góry dziękuje za wszelkie wskazówki, odpowiedzi...

Edytowane przez Mihboss

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 675
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności