Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam,

mam pytanie odnosnie modelowania postaci low-poly; jesli chcialbym zrobic jakiegos rycerza, ktory mialby miec zbroje na klacie, to czy moge zrobic zbroje jako osobny przedmiot i pozniej polaczyc ja z postacia glowna za pomoca attach? czy postac musi byc jedna ciagla bryla, czyli czy trzeba zrobic ta zbroje za pomoca odpowiedniego extrudowania polygonow na klacie?

akurat robie wikinga i mam ten problem, bo ma miec taka zbroje (tyle ze nie stalowa)

i czy nie wiecie ile polygonow/faceow moze miec postac w silnikiu Unreala (konkretnie chodzi o gre Rune oparta na tym enginie)?

 

z gory dzieki za odp

PS. sory za takie lamerskie pytanie ale w low poly doswiadczenia nie mam, dotad tykalem tylko highpoly

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Rune używało single meshowych skinów o ile pamiętam, za to korzystało z progresywnego LOD-a wiec chyba nie miało sztywnego limitu poligonów. Mountowanie wszelkiego rodzaju wyposażenia to kwestia enginu- w każdym wygląda trochę inaczej i chyba rada Darkelfa będzie najlepsza- znajdź w sieci specyfikację Rune i do dzieła.

Napisano
  • Autor

RK - single meshowe skiny, czyli takie ktore sa jedna bryla? czy po prostu sa polaczone? zaczalem juz modelowac i utknolem, bo nie wiem jak to zrobic

aha i jeszcze jedno-jak juz skoncze model to jak zapisac, zaby go mozna bylo eksportowac do edytora Rune?

jesli juz byla o tym mowa to sory, nie znalazlem...

dzieki za dotychczasowe odp.

pzdr mikeb

 

PS. wlasnie otwiera sie strona wczesniej podana i znalezlem temat o Rune!! thx a lot!!

Napisano

Nie chciałbym wprowadzić Cię w błąd- od Rune minęło trochę czasu- ale wydaje mi się że była to jedna bryła typu convex... chociaż czekaj, tam można było urywać ręce i głowy więc chyba niekoniecznie... dupa zbita- wiele Ci nie pomogę, przepraszam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności