kingwins Napisano 31 Lipiec 2012 Napisano 31 Lipiec 2012 Witam, Mam taki problemik że nie mogę wyciągnąć detali z textury tak żeby wyglądało jak trzeba :( Wszystko widać na załączonym obrazku, po prostu niektóre elementy Orbitreka znikają na renderze chociaż na texturze są mocno czarne.... (VRAY 1.5 sp4) [ATTACH=CONFIG]87041[/ATTACH]
kingwins Napisano 31 Lipiec 2012 Autor Napisano 31 Lipiec 2012 jpg dość wysoko (10 quality w PS) - - - Updated - - - zapisałem teraz gifa i jest OK :o dzięki za pomoc, w życiu bym nie pomyślał że to od JPGa w takim razie jaki jest najlepszy format do textur?
mirach Napisano 31 Lipiec 2012 Napisano 31 Lipiec 2012 a nie renderujesz tego przypadkiem z undersamplingiem ?
kingwins Napisano 31 Lipiec 2012 Autor Napisano 31 Lipiec 2012 a nie renderujesz tego przypadkiem z undersamplingiem ? Sprawa wyjaśniona, nie używać JPG :)
mirach Napisano 31 Lipiec 2012 Napisano 31 Lipiec 2012 szczerze mowiac to dosc dziwny wniosek, nigdy nie mialem takiego problemu z jpgeami. Ale bledy w 3d czesto przypominaja czarna magie, wiec sie nie mieszam :D
maru Napisano 31 Lipiec 2012 Napisano 31 Lipiec 2012 A to nie był przypadkiem jakiś format z warstwami? Albo kwestia gammy/color mappingu?
Mozo Napisano 1 Sierpień 2012 Napisano 1 Sierpień 2012 Też wydaje mi się to dziwne - podejrzewałem jakąś alfę czy coś takiego. Undersampling by tak wybiórczo raczej nie wykroił choć nigdy nic nie wiadomo ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się