Napisano 31 Lipiec 201212 l Witam, Mam taki problemik że nie mogę wyciągnąć detali z textury tak żeby wyglądało jak trzeba :( Wszystko widać na załączonym obrazku, po prostu niektóre elementy Orbitreka znikają na renderze chociaż na texturze są mocno czarne.... (VRAY 1.5 sp4) [ATTACH=CONFIG]87041[/ATTACH]
Napisano 31 Lipiec 201212 l Autor jpg dość wysoko (10 quality w PS) - - - Updated - - - zapisałem teraz gifa i jest OK :o dzięki za pomoc, w życiu bym nie pomyślał że to od JPGa w takim razie jaki jest najlepszy format do textur?
Napisano 31 Lipiec 201212 l Autor mirach napisał: a nie renderujesz tego przypadkiem z undersamplingiem ? Sprawa wyjaśniona, nie używać JPG :)
Napisano 31 Lipiec 201212 l szczerze mowiac to dosc dziwny wniosek, nigdy nie mialem takiego problemu z jpgeami. Ale bledy w 3d czesto przypominaja czarna magie, wiec sie nie mieszam :D
Napisano 31 Lipiec 201212 l A to nie był przypadkiem jakiś format z warstwami? Albo kwestia gammy/color mappingu?
Napisano 1 Sierpień 201212 l Też wydaje mi się to dziwne - podejrzewałem jakąś alfę czy coś takiego. Undersampling by tak wybiórczo raczej nie wykroił choć nigdy nic nie wiadomo ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto