Gość mackorn Napisano 31 Lipiec 2012 Napisano 31 Lipiec 2012 (edytowane) To mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich serdecznie! Używam Autodesk 3ds Max 2013. Potrzebuję informacji jak połączyć w jedna bryłę np., extrudowany napis (w moim przypadku jest to właśnie napis) z chaotycznie ułożonymi pod napisem kostkami. Kostki (sześciany) zrobiłem za pomocą Particle System → Pcloud. W Particle Type wybrałem „Instand Geometry”. Próbowałem też z „Standard Particles” i „Cube” i to nic nie dało. Oczywiście próbowałem zmieniać napis i kostki na Edit Poli, Edit Mesh w różnych kombinacjach i nic – tzn., nie udało mi się ich połączyć np. poprzez Utilities -> Collapse. Po co chce to zrobić? Bo chcę uzyskać dużo kaustyki i dużo różnych odbić w napisie i kostkach, które jak się domyślacie są szklane. W skrócie – jak połączyć w jedna bryłę (nie grupę) przecinające się elementy uzyskane w Pcloud (ParticleSystem), z innymi bryłami extrudowanymi, aby się już nie przecinały tylko tworzyły jednolitą całość. Byłbym bardzo wdzięczny za podpowiedzi. Informacji na ten temat szukałem cały dzień i niestety nic nie znalazłem, dlatego zwracam się do Was. Z góry dziękuje. Ps.: Nie będzie mnie tu do niedzieli 05.08.12. Edytowane 31 Lipiec 2012 przez mackorn
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się