Napisano 7 Sierpień 201212 l Witam, chciałem dzisiaj nałożyć materiał na przycisk na komórce, ale jak nakładałem materiał na poszczególny polygon to materiał nakładał się na cały obiekt, dlaczego?
Napisano 7 Sierpień 201212 l A nałożyłeś material IDs na polygony w obiekcie? No i czy jak nakładasz materiał to czy masz materiał standard, czy multi/sub-object? Możesz np zobaczyć jaki masz materiał poprzez użycie "Pick material from object", to jest taka pipeta, która pojawia się jak otwierasz material editor, jak masz ją naciśniętą to najeżdzasz na obiekt naciskasz i pojawia ci się slot z twoim materiałem...
Napisano 8 Sierpień 201212 l Autor Chce zrobić tak jak w tym tutorialu, pkt 90 : http://www.2d3dtutorials.com/3d-studio-max/how-to-model-an-iphone-4-with-3ds-max/ Materiał mam vraymtl, a IDs nadałem (chyba poprawnie).
Napisano 8 Sierpień 201212 l O ile dobrze rozumiem, chyba powinieneś najpierw wybrać materiał Multi Sub Object ze standardów, następnie w tym materiale stworzyć sub materiały, które byłyby już typu vray material. Po nadaniu odpowiednich ID polygonom, powinno działać.
Napisano 8 Sierpień 201212 l Autor Mam jeszcze jeden problem, teraz gdy nakładam np: na przycisk materiał z texturą, ustawiam unv mapping i potem chce następny przycisk zrobić na podobnej podstawie, ale na 1 unv tego nie zrobię, jak skonwertuję do editpoly i dodam nowy to i tak rusza mi się ten stary. I drugi problem, w multi sub object dałem materiał id 5 i ustawiam polygony id 5 ale nie pokazuje się ten z id5 tylko 1
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto