Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, chciałem dzisiaj nałożyć materiał na przycisk na komórce, ale jak nakładałem materiał na poszczególny polygon to materiał nakładał się na cały obiekt, dlaczego?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A nałożyłeś material IDs na polygony w obiekcie?

No i czy jak nakładasz materiał to czy masz materiał standard, czy multi/sub-object?

Możesz np zobaczyć jaki masz materiał poprzez użycie "Pick material from object", to jest taka pipeta, która pojawia się jak otwierasz material editor, jak masz ją naciśniętą to najeżdzasz na obiekt naciskasz i pojawia ci się slot z twoim materiałem...

Napisano

O ile dobrze rozumiem, chyba powinieneś najpierw wybrać materiał Multi Sub Object ze standardów, następnie w tym materiale stworzyć sub materiały, które byłyby już typu vray material. Po nadaniu odpowiednich ID polygonom, powinno działać.

Napisano
  • Autor

Mam jeszcze jeden problem, teraz gdy nakładam np: na przycisk materiał z texturą, ustawiam unv mapping i potem chce następny przycisk zrobić na podobnej podstawie, ale na 1 unv tego nie zrobię, jak skonwertuję do editpoly i dodam nowy to i tak rusza mi się ten stary.

I drugi problem, w multi sub object dałem materiał id 5 i ustawiam polygony id 5 ale nie pokazuje się ten z id5 tylko 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności