Napisano 15 Sierpień 201212 l Po zmianie sterownika z Nitrousa na OpenGl (czego powodem było znaczne polepszenie płynności wyświetlania w vievporcie - z 9 FPS na 35 FPS) pojawił się problem z jakością tekstur. Na nitrousie bitmapa nałożona na plane'a miała wystarczającą rozdzielczość, natomiast bezpośrednio po przełączeniu sterownika mapa zamieniła się w zbiór pikseli. [ATTACH=CONFIG]87210[/ATTACH] Zmiana ustawień sterownika w sposób opisany wcześniej na forum, nie pomaga.. Czy istnieje jakiś inny sposób na podwyższenie rozdzielczosci wyświetlanych tekstur?
Napisano 15 Sierpień 201212 l Open GL w maxie jest duuużo mniej wydajne niż direct 3d i nitrous. Jak u Ciebie działa wydajniej to masz coś namieszane. Jaka karta?
Napisano 15 Sierpień 201212 l Autor niestety tylko GeForce 8600M GT 256MB, GDDR3. Dzisiaj zrobiłem sobie małe porównanie, na tej samej scenie ok 20 500 poly, 15 400 vertexów sprawdzałem ilość klatek. Wynik był następujący: Nitrous 9-10FPS openGL 35FPS Direct X 3FPS Prócz tego często podłączam do lapka monitor zewnętrzny o rozdzielczości 1920 x1200, ale to również miało spory wpływ na obniżenie płynności działania viewportu więc mój mini test został wykonany na standardowej rozdzielczości laptopa którego używam: 1680x1050. Edytowane 15 Sierpień 201212 l przez elemeledutky
Napisano 15 Sierpień 201212 l To masz cos ze sterownikami do karty.Spróbuj odinstalować i zainstalować jakąś nowszą wersje. Acha, napisz jeszcze który max. Edytowane 15 Sierpień 201212 l przez mafida
Napisano 16 Sierpień 201212 l Autor Zmieniłem sterownik kart na najnowszy, przy okazji aktualizując biosa (zalecenie Nvidi). Niestety nie ma żadnej zmiany w wyświetlaniu, nadal openGL 3-4 krotnie szybszy od Nitrousa. Wersja maxa to design 2012. SPII po nowym updatcie. Edytowane 16 Sierpień 201212 l przez elemeledutky
Napisano 16 Sierpień 201212 l Może coś masz w tle uruchomione? Jakiś film? A jak nie, to masz jakiś pechowy komputer:D
Napisano 16 Sierpień 201212 l Autor w tle jedynie przeglądarka i ewentualnie autocad, wiec wygląda na to, że mam coś przedobrzone z ustawieniami, albo rzeczywiście pechowy komputer i czas najwyższy zacząć zbierać na nowy ;)
Napisano 16 Sierpień 201212 l to jak z maxem, zalezy jak lezy :) Ja przez dlugi czas moglem pracowac jedynie na OpenGL, na DirectX znikaly vertexy po okolo 5 min pracy na nowej scenie :)
Napisano 16 Sierpień 201212 l Autor u mnie direct odpada ze względu na to, że działa najwolniej, na openGl tekstury są właściwie nie czytelne, a na nitrousie max gubił mi edge, tak jak w tym temacie: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=84767. Chyba muszę się przyzwyczaić do wszechobecnych drobnych usterek w wyświetlaniu :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto