Skocz do zawartości

nieprawidlowe wyswietlanie textur po zmianie sterownika na OpenGL


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Po zmianie sterownika z Nitrousa na OpenGl (czego powodem było znaczne polepszenie płynności wyświetlania w vievporcie - z 9 FPS na 35 FPS) pojawił się problem z jakością tekstur.

Na nitrousie bitmapa nałożona na plane'a miała wystarczającą rozdzielczość, natomiast bezpośrednio po przełączeniu sterownika mapa zamieniła się w zbiór pikseli.

 

[ATTACH=CONFIG]87210[/ATTACH]

 

Zmiana ustawień sterownika w sposób opisany wcześniej na forum, nie pomaga..

Czy istnieje jakiś inny sposób na podwyższenie rozdzielczosci wyświetlanych tekstur?

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

niestety tylko GeForce 8600M GT 256MB, GDDR3.

Dzisiaj zrobiłem sobie małe porównanie, na tej samej scenie ok 20 500 poly, 15 400 vertexów sprawdzałem ilość klatek.

Wynik był następujący:

Nitrous 9-10FPS

openGL 35FPS

Direct X 3FPS

 

Prócz tego często podłączam do lapka monitor zewnętrzny o rozdzielczości 1920 x1200, ale to również miało spory wpływ na obniżenie płynności działania viewportu więc mój mini test został wykonany na standardowej rozdzielczości laptopa którego używam: 1680x1050.

Edytowane przez elemeledutky
Napisano (edytowane)

To masz cos ze sterownikami do karty.Spróbuj odinstalować i zainstalować jakąś nowszą wersje.

 

 

Acha, napisz jeszcze który max.

Edytowane przez mafida
Napisano (edytowane)

Zmieniłem sterownik kart na najnowszy, przy okazji aktualizując biosa (zalecenie Nvidi).

Niestety nie ma żadnej zmiany w wyświetlaniu, nadal openGL 3-4 krotnie szybszy od Nitrousa.

Wersja maxa to design 2012. SPII po nowym updatcie.

Edytowane przez elemeledutky
Napisano

w tle jedynie przeglądarka i ewentualnie autocad, wiec wygląda na to, że mam coś przedobrzone z ustawieniami, albo rzeczywiście pechowy komputer i czas najwyższy zacząć zbierać na nowy ;)

Napisano

to jak z maxem, zalezy jak lezy :)

Ja przez dlugi czas moglem pracowac jedynie na OpenGL, na DirectX znikaly vertexy po okolo 5 min pracy na nowej scenie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności