Bazil Napisano 16 Sierpień 2012 Share Napisano 16 Sierpień 2012 Cześć, podczas modelowania pewnej części natrafiłem na problem, który zagiął mnie już któryś raz podczas pracy w maxie, niesamowicie irytujący, a czasem bardzo przydatny. Mianowicie, jak połączyć krawędzie otworów z obrysem całej płaszczyzny? nie wiem czy mnie zrozumieliście, więc zaznaczyłem na niebiesko i czerwono krawędzie, które chcę połączyć. Jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uzumakishadow Napisano 16 Sierpień 2012 Share Napisano 16 Sierpień 2012 A co sie bedzie z tym dzialo? Meshmooth? Wyginanie? Daleki element ktorego nie bedzie widac z bardzo bliska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazil Napisano 16 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 16 Sierpień 2012 Nie będzie zbyt widoczny, ale inne mniejsze elementy mogą w pewnych widokach "wyglądać" zza niego, dlatego musze sie dowiedzieć jak stworzyć tam płąszczyznę. Nie będzie wygładzany, wyginany, ani nawet teksturowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tetunio Napisano 16 Sierpień 2012 Share Napisano 16 Sierpień 2012 moim zdaniem powinieneś wyodrębnić splajny, czyli zaznacz te kształty okręgi i cały obrys, daj create shape from splain. Utworzy ci się splain. Zaznacz go, daj extrude (modyfikator) i już masz. A jak chcesz połączyć go z resztą obiektu to collapse all, przyłóż do obiektu, zaznacz vertexy do połączenia i daj weld. Z wygłądzaniem może być po tym trochę zabawy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazil Napisano 16 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 16 Sierpień 2012 Dzieki! Zaraz sprawdze uzytecznosc, bo wydaje sie skuteczny. Nie bede tego wygładzał, nawet chamfera nie bede robil, bo to jest detal, nie musi byc hi-poly :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się