Tukan Napisano 18 Sierpień 2012 Share Napisano 18 Sierpień 2012 Witam Postać powstała z myślą o animacji ale to jeszcze melodia przyszłości :) soft : 3dmax [ATTACH=CONFIG]87229[/ATTACH] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphe Napisano 19 Sierpień 2012 Share Napisano 19 Sierpień 2012 Fajna zbroja;), ale miecz jest zle wykonany, klinga jest za gruba i niewypolerowana, mozna by nia co najwyzej "porabac" te beczki;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tukan Napisano 19 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 19 Sierpień 2012 Dzięki za komenta, mieczyk stylizowany na flamberga (2ręczny do 3,5kg wagi w wersji bojowej ceremonialne były cięższe) jak nie pokroi to może jeszcze kogoś przebić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphe Napisano 19 Sierpień 2012 Share Napisano 19 Sierpień 2012 ja wiem co to za miecz;), co nie znaczy, ze klinga jest zle wykonana :D za gruba maks 0,5cm grubosci w najwyzsyzm punkcie - no i polerka, podstawa, twoj w tej wersji wazyl byl uuuu z 12-15kg;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tukan Napisano 19 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 19 Sierpień 2012 No racja , zerkłem jeszcze na referencje jest troszku tłuściutki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLS Napisano 20 Sierpień 2012 Share Napisano 20 Sierpień 2012 Całkiem fajna zbroja - chociaż popracowałbym jeszcze trochę nad samą teksturą. Jeśli chodzi o animację takiego modelu to niestety będziesz mieć problem. Wszystkie elementy za bardzo przylegają do siebie, więc nie obejdzie się bez mocnego "gięcia" zbroi przy ruchach. Mam tu głównie na myśli naramienniki, nadgarstki, dłonie, buty, itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plutko Napisano 20 Sierpień 2012 Share Napisano 20 Sierpień 2012 Czasem mniej znaczy lepiej - mam na mysli detal na zbroi. Wszystko zlewa sie w jedna ciapke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tukan Napisano 20 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 20 Sierpień 2012 PLS - dzięki , masz na myśli jakieś ślady użytkowania na tex ?, jeśli chodzi o animacje to model jest zriggowany ale jego ruchliwość nie jest większa od krzesła :) same nogi i tors są ok może mostka nie zrobi ale zegnie się delikatnym ukłonie natomiast ręce tu jest problem dlatego miecz dwuręczny trzyma w jednej ręce plutko - na małych rozdzielczościach faktycznie wszystko się zlewa, testy robiłem na 2400x1800 i nigdy nie patrzyłem "z dalsza", poprawie się na następnej zbroi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ant-3d Napisano 25 Sierpień 2012 Share Napisano 25 Sierpień 2012 to co koledzy napisali + rob jakies wariacje w texturach otoczenia bo mamy atak klonow (beczki) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi