Tukan Napisano 18 Sierpień 2012 Napisano 18 Sierpień 2012 Witam Postać powstała z myślą o animacji ale to jeszcze melodia przyszłości :) soft : 3dmax [ATTACH=CONFIG]87229[/ATTACH]
Morphe Napisano 19 Sierpień 2012 Napisano 19 Sierpień 2012 Fajna zbroja;), ale miecz jest zle wykonany, klinga jest za gruba i niewypolerowana, mozna by nia co najwyzej "porabac" te beczki;).
Tukan Napisano 19 Sierpień 2012 Autor Napisano 19 Sierpień 2012 Dzięki za komenta, mieczyk stylizowany na flamberga (2ręczny do 3,5kg wagi w wersji bojowej ceremonialne były cięższe) jak nie pokroi to może jeszcze kogoś przebić :)
Morphe Napisano 19 Sierpień 2012 Napisano 19 Sierpień 2012 ja wiem co to za miecz;), co nie znaczy, ze klinga jest zle wykonana :D za gruba maks 0,5cm grubosci w najwyzsyzm punkcie - no i polerka, podstawa, twoj w tej wersji wazyl byl uuuu z 12-15kg;)
Tukan Napisano 19 Sierpień 2012 Autor Napisano 19 Sierpień 2012 No racja , zerkłem jeszcze na referencje jest troszku tłuściutki :)
PLS Napisano 20 Sierpień 2012 Napisano 20 Sierpień 2012 Całkiem fajna zbroja - chociaż popracowałbym jeszcze trochę nad samą teksturą. Jeśli chodzi o animację takiego modelu to niestety będziesz mieć problem. Wszystkie elementy za bardzo przylegają do siebie, więc nie obejdzie się bez mocnego "gięcia" zbroi przy ruchach. Mam tu głównie na myśli naramienniki, nadgarstki, dłonie, buty, itp.
plutko Napisano 20 Sierpień 2012 Napisano 20 Sierpień 2012 Czasem mniej znaczy lepiej - mam na mysli detal na zbroi. Wszystko zlewa sie w jedna ciapke.
Tukan Napisano 20 Sierpień 2012 Autor Napisano 20 Sierpień 2012 PLS - dzięki , masz na myśli jakieś ślady użytkowania na tex ?, jeśli chodzi o animacje to model jest zriggowany ale jego ruchliwość nie jest większa od krzesła :) same nogi i tors są ok może mostka nie zrobi ale zegnie się delikatnym ukłonie natomiast ręce tu jest problem dlatego miecz dwuręczny trzyma w jednej ręce plutko - na małych rozdzielczościach faktycznie wszystko się zlewa, testy robiłem na 2400x1800 i nigdy nie patrzyłem "z dalsza", poprawie się na następnej zbroi
Gość ant-3d Napisano 25 Sierpień 2012 Napisano 25 Sierpień 2012 to co koledzy napisali + rob jakies wariacje w texturach otoczenia bo mamy atak klonow (beczki) :)
Rekomendowane odpowiedzi