Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Postać powstała z myślą o animacji ale to jeszcze melodia przyszłości :)

 

soft :

3dmax

 

dh1x.jpg

 

dh2t.jpg

 

[ATTACH=CONFIG]87229[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki za komenta, mieczyk stylizowany na flamberga (2ręczny do 3,5kg wagi w wersji bojowej ceremonialne były cięższe) jak nie pokroi to może jeszcze kogoś przebić :)

Napisano

ja wiem co to za miecz;), co nie znaczy, ze klinga jest zle wykonana :D za gruba maks 0,5cm grubosci w najwyzsyzm punkcie - no i polerka, podstawa, twoj w tej wersji wazyl byl uuuu z 12-15kg;)

Napisano

Całkiem fajna zbroja - chociaż popracowałbym jeszcze trochę nad samą teksturą. Jeśli chodzi o animację takiego modelu to niestety będziesz mieć problem. Wszystkie elementy za bardzo przylegają do siebie, więc nie obejdzie się bez mocnego "gięcia" zbroi przy ruchach. Mam tu głównie na myśli naramienniki, nadgarstki, dłonie, buty, itp.

Napisano

PLS - dzięki , masz na myśli jakieś ślady użytkowania na tex ?, jeśli chodzi o animacje to model jest zriggowany ale jego ruchliwość nie jest większa od krzesła :) same nogi i tors są ok może mostka nie zrobi ale zegnie się delikatnym ukłonie natomiast ręce tu jest problem dlatego miecz dwuręczny trzyma w jednej ręce

 

plutko - na małych rozdzielczościach faktycznie wszystko się zlewa, testy robiłem na 2400x1800 i nigdy nie patrzyłem "z dalsza", poprawie się na następnej zbroi

Napisano

to co koledzy napisali + rob jakies wariacje w texturach otoczenia bo mamy atak klonow (beczki) :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności