Napisano 18 Sierpień 201212 l Witam Postać powstała z myślą o animacji ale to jeszcze melodia przyszłości :) soft : 3dmax [ATTACH=CONFIG]87229[/ATTACH]
Napisano 19 Sierpień 201212 l Fajna zbroja;), ale miecz jest zle wykonany, klinga jest za gruba i niewypolerowana, mozna by nia co najwyzej "porabac" te beczki;).
Napisano 19 Sierpień 201212 l Autor Dzięki za komenta, mieczyk stylizowany na flamberga (2ręczny do 3,5kg wagi w wersji bojowej ceremonialne były cięższe) jak nie pokroi to może jeszcze kogoś przebić :)
Napisano 19 Sierpień 201212 l ja wiem co to za miecz;), co nie znaczy, ze klinga jest zle wykonana :D za gruba maks 0,5cm grubosci w najwyzsyzm punkcie - no i polerka, podstawa, twoj w tej wersji wazyl byl uuuu z 12-15kg;)
Napisano 19 Sierpień 201212 l Autor No racja , zerkłem jeszcze na referencje jest troszku tłuściutki :)
Napisano 20 Sierpień 201212 l Całkiem fajna zbroja - chociaż popracowałbym jeszcze trochę nad samą teksturą. Jeśli chodzi o animację takiego modelu to niestety będziesz mieć problem. Wszystkie elementy za bardzo przylegają do siebie, więc nie obejdzie się bez mocnego "gięcia" zbroi przy ruchach. Mam tu głównie na myśli naramienniki, nadgarstki, dłonie, buty, itp.
Napisano 20 Sierpień 201212 l Czasem mniej znaczy lepiej - mam na mysli detal na zbroi. Wszystko zlewa sie w jedna ciapke.
Napisano 20 Sierpień 201212 l Autor PLS - dzięki , masz na myśli jakieś ślady użytkowania na tex ?, jeśli chodzi o animacje to model jest zriggowany ale jego ruchliwość nie jest większa od krzesła :) same nogi i tors są ok może mostka nie zrobi ale zegnie się delikatnym ukłonie natomiast ręce tu jest problem dlatego miecz dwuręczny trzyma w jednej ręce plutko - na małych rozdzielczościach faktycznie wszystko się zlewa, testy robiłem na 2400x1800 i nigdy nie patrzyłem "z dalsza", poprawie się na następnej zbroi
Napisano 25 Sierpień 201212 l to co koledzy napisali + rob jakies wariacje w texturach otoczenia bo mamy atak klonow (beczki) :)