makej Napisano 19 Sierpień 2012 Share Napisano 19 Sierpień 2012 Witam ponownie, Ostatnio znajomy podsunoł mi fajny pomysł na grafikę w 3 D cały czas zajmowałem się architekturą a teraz przeskoczyłem na anatomie, robiłem testy na włosach i muszę powiedzieć że ładnie wyglądają zwłaszcza z dodatkiem grawitacji i sprężystości, no i chciałbym zrobić naturalne owłosienie dla kobiety i faceta (kompletne owłosienie ) od głowy po stopy . tylko że tak, kolejny problem z typu jeden obiekt dwie funkcje tzn Daję włosy na głowę na wydzielony element i ustawiam parametry i jest ok Na tej samej głowie wydzielam element na brwi i muszę zmienić parametry czyli po raz kolejny wkładam opcję "hair" tylko że ta poprzednia z włosów na głowie albo się nie renderuje albo zmienia dziwnie parametry. Czy macie jakieś patent na to, wiem że włosy się długo renderują ale widać kiedy render jest skończony. Dzięki pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 19 Sierpień 2012 Share Napisano 19 Sierpień 2012 kopijuesz sobie glowke>na skopiowanej glowce zaznaczas polygony gdzie maja byc wlosy na glowie i detachujesz jako osobny obiekt>do nowopowstalego w ten sposob obiektu dodajesz modyfikator hair a dla samego obiektu w object properties odznaczasz renderable. To samo robisz z brawiami. Z uprzednio skopiowanej glowki zaznaczas polygony gdzie maja byc brwi detachujesz i dalej lecisz tak samo jak opisalem poprzednio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 19 Sierpień 2012 Share Napisano 19 Sierpień 2012 mozesz takze robic guidy ze splinow i im nadawac modydikator "hair and fur", nie potrzebujesz wtedy zadnych detachowanych polygonow, a i kontrola nad "fryzurka" jest lepsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makej Napisano 19 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 19 Sierpień 2012 ok, a co z animacją czy przy takich kombinacjach będzie możliwa normalna animacja typu = body , face, capture Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się