Skocz do zawartości

hair


makej

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie, Ostatnio znajomy podsunoł mi fajny pomysł na grafikę w 3 D cały czas zajmowałem się architekturą a teraz przeskoczyłem na anatomie, robiłem testy na włosach i muszę powiedzieć że ładnie wyglądają zwłaszcza z dodatkiem grawitacji i sprężystości,

no i chciałbym zrobić naturalne owłosienie dla kobiety i faceta (kompletne owłosienie ) od głowy po stopy .

tylko że tak,

kolejny problem z typu jeden obiekt dwie funkcje tzn

Daję włosy na głowę na wydzielony element i ustawiam parametry i jest ok

Na tej samej głowie wydzielam element na brwi i muszę zmienić parametry czyli po raz kolejny wkładam opcję "hair"

tylko że ta poprzednia z włosów na głowie albo się nie renderuje albo zmienia dziwnie parametry.

Czy macie jakieś patent na to, wiem że włosy się długo renderują ale widać kiedy render jest skończony.

Dzięki pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

kopijuesz sobie glowke>na skopiowanej glowce zaznaczas polygony gdzie maja byc wlosy na glowie i detachujesz jako osobny obiekt>do nowopowstalego w ten sposob obiektu dodajesz modyfikator hair a dla samego obiektu w object properties odznaczasz renderable. To samo robisz z brawiami. Z uprzednio skopiowanej glowki zaznaczas polygony gdzie maja byc brwi detachujesz i dalej lecisz tak samo jak opisalem poprzednio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności