Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam ponownie, Ostatnio znajomy podsunoł mi fajny pomysł na grafikę w 3 D cały czas zajmowałem się architekturą a teraz przeskoczyłem na anatomie, robiłem testy na włosach i muszę powiedzieć że ładnie wyglądają zwłaszcza z dodatkiem grawitacji i sprężystości,

no i chciałbym zrobić naturalne owłosienie dla kobiety i faceta (kompletne owłosienie ) od głowy po stopy .

tylko że tak,

kolejny problem z typu jeden obiekt dwie funkcje tzn

Daję włosy na głowę na wydzielony element i ustawiam parametry i jest ok

Na tej samej głowie wydzielam element na brwi i muszę zmienić parametry czyli po raz kolejny wkładam opcję "hair"

tylko że ta poprzednia z włosów na głowie albo się nie renderuje albo zmienia dziwnie parametry.

Czy macie jakieś patent na to, wiem że włosy się długo renderują ale widać kiedy render jest skończony.

Dzięki pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 809
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

kopijuesz sobie glowke>na skopiowanej glowce zaznaczas polygony gdzie maja byc wlosy na glowie i detachujesz jako osobny obiekt>do nowopowstalego w ten sposob obiektu dodajesz modyfikator hair a dla samego obiektu w object properties odznaczasz renderable. To samo robisz z brawiami. Z uprzednio skopiowanej glowki zaznaczas polygony gdzie maja byc brwi detachujesz i dalej lecisz tak samo jak opisalem poprzednio.

Napisano

mozesz takze robic guidy ze splinow i im nadawac modydikator "hair and fur", nie potrzebujesz wtedy zadnych detachowanych polygonow, a i kontrola nad "fryzurka" jest lepsza.

Napisano
  • Autor

ok, a co z animacją czy przy takich kombinacjach będzie możliwa normalna animacja typu = body , face, capture

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.