Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czesc. Przymierzam się do animacji postaci. To będzie mój pierwszy raz i dlatego chciałbym o coś zapytać. Zastanawia mnie jak sie ma sprawa z uzebieniem. Czy szczęka postaci powinna byż scalona ze skórą twarzy, czy jako osobny obiekt? Boje sie ze gdy bedzie to jeden obiekt, beda problemy przy morphingu, ze zęby beda sie znieksztalcac itp. Mozecie mi cos poradzic w tej kwestii?

 

Aaa i gdyby ktoś mial jakis tutorial dobrz opisujacy łączenie morphingu twarzy z animacja reszty ciala, to bardzo bym prosił o link.

 

Z gory dziekuje

 

P.S. zamierzam animowac w 3ds max5 z Bones Pro 3

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Zeby i cala jama ustna osobno.

 

"tutorial dobrz opisujacy łączenie morphingu twarzy z animacja reszty ciala"

 

?? Chodzi Ci o podlaczenie glowy do ciala?

Napisano

Dzięki za pomoc :-)

 

Jeszcze jedno pytanko. Skoro szczęka ma być osobnym obiektem, to z czym ja zlinkować, aby się prawidłowo poruszała podczas animacji, zakładajac że bede animował właśnie przez morphing?

Napisano

witam robisz tak osobno glowa od reszty ciala laczona jakos dyskretnie na szyji. robisz kilka kopii tej glowy na kazdej inny wyraz twarzy wlacznie z ruchem szczeki tak aby mozna uzyskac zadowlajaacy efekt ... a nastepnie przy skiningu czy psychice nadajesz tej jednej glowie ktora bedziesz uzywal kosc glowy i bedzie hulac zapewniam :)

pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności