Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czesc. Przymierzam się do animacji postaci. To będzie mój pierwszy raz i dlatego chciałbym o coś zapytać. Zastanawia mnie jak sie ma sprawa z uzebieniem. Czy szczęka postaci powinna byż scalona ze skórą twarzy, czy jako osobny obiekt? Boje sie ze gdy bedzie to jeden obiekt, beda problemy przy morphingu, ze zęby beda sie znieksztalcac itp. Mozecie mi cos poradzic w tej kwestii?

 

Aaa i gdyby ktoś mial jakis tutorial dobrz opisujacy łączenie morphingu twarzy z animacja reszty ciala, to bardzo bym prosił o link.

 

Z gory dziekuje

 

P.S. zamierzam animowac w 3ds max5 z Bones Pro 3

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zeby i cala jama ustna osobno.

 

"tutorial dobrz opisujacy łączenie morphingu twarzy z animacja reszty ciala"

 

?? Chodzi Ci o podlaczenie glowy do ciala?

Napisano
  • Autor

Chodzi mi o połączenie animacji za pomocą kości (dla ciała postaci) z animacją za pomocą morphingu (mimika twarzy).

Napisano
  • Autor

Dzięki za pomoc :-)

 

Jeszcze jedno pytanko. Skoro szczęka ma być osobnym obiektem, to z czym ja zlinkować, aby się prawidłowo poruszała podczas animacji, zakładajac że bede animował właśnie przez morphing?

Napisano

Ja bym poprostu przypisał jedną kość do "dolnej szczęki" zważywszy na fakt iżtylko ona się porusza.

 

Ups ale mam reflexx :) dr Ug już przeciesz odpowiedział

Napisano

witam robisz tak osobno glowa od reszty ciala laczona jakos dyskretnie na szyji. robisz kilka kopii tej glowy na kazdej inny wyraz twarzy wlacznie z ruchem szczeki tak aby mozna uzyskac zadowlajaacy efekt ... a nastepnie przy skiningu czy psychice nadajesz tej jednej glowie ktora bedziesz uzywal kosc glowy i bedzie hulac zapewniam :)

pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności