Pawelkos Napisano 22 Sierpień 2012 Napisano 22 Sierpień 2012 Mam pytanie do forumowych ekspertow od Hudego. Pytanie takie jak w temacie wlasnie. Czy da sie zmeshowac jakos particle z symulacji zrobionej w RF ale bez pluginu RF do Hudego ? Jesli tak to jak :) W razie odpowiedzi twierdzacej chcialbym prosic o instrukcje krok po kroku, bo dzis dopiero zainstalowalem Hudiniego no i tyle z niego wiem :]. Dodam tez ze szukalem juz pomocy u wujaszka google ale nic nie znalazlem. Z gory dziekuje za wszelka pomoc:)
Pawelkos Napisano 23 Sierpień 2012 Autor Napisano 23 Sierpień 2012 Watek od wczoraj, 72 odwiedzin watku i 0 odpowiedz ? Skoro Symek ani zaden z innych Houdiniowych wymiataczy nie zabral glosu, czyzby to oznaczalo ze sie nie da ? :/
praetorian Napisano 23 Sierpień 2012 Napisano 23 Sierpień 2012 Mozesz uzyc Partio zeby skonwertować partikle z RFa do jakiegos bgeo/geo i wciągnąć do H. Dalej muszą Ci pomóc koledzy houdiniowcy :) https://github.com/wdas/partio/
SYmek Napisano 24 Sierpień 2012 Napisano 24 Sierpień 2012 A o co chodzi z tymi pluginami, dlaczego nie możesz ich użyć? Poza oficjalnymi, istnieje zdaje się także zestaw Mike'a Story. Oprócz tego Houdini czyta Alembic, jest też plugin do pdc. Nie zajmowałem się nigdy RF, więc trudno mi podać szczegóły. Dla H. particle to dowolna chmura punków, nawet obj może być cząsteczkami, jeśli tylko możesz je tak zapisać... powodzenia, skk.
tmdag Napisano 25 Sierpień 2012 Napisano 25 Sierpień 2012 da sie, jak wczytasz partikle do H to mozesz z nimi zrobic co chesz
Pawelkos Napisano 28 Sierpień 2012 Autor Napisano 28 Sierpień 2012 No wlasnie tak mi sie wydawalo ze to Ty tmdag zachwalales szybkosc meschowania w Hudym i mialem nadzieje ze twoj udzial w watku. Problem w tym ze nie znam sposobu jak imporotowac *.bin z realflow do Hudiniego. Z tego co udalo mi sie znalezc w necie Houdini nie obsluguje natywnie tego formatu. W swoich poszukiwaniach natknalem sie na ten zestaw co podal SYmek, ale zdaje sie ze to pod linuxa a ja dzialem pod windows. Oczywiscie moge sie mylic ze Houdini nie obsluguje *.bin bez plugina z realflow, bo jak napisalem w pierwszym poscie dopiero co zainstalowalem Houdiniego i praktycznie moja wiedza na jego temat jest zerowa. Jesli tmdag znalazlbys chwilke czasu i chcialo by ci sie opisac jak to zrobic bylbym wdzieczny :)
tmdag Napisano 28 Sierpień 2012 Napisano 28 Sierpień 2012 ah, myslalem, ze mowisz o pluginie "renderkit" realflowa. Najlatwiej bedzie Ci zainstalowac plugin - jest darmowy a isntalacja jest prosto opisana w pdfie obok pluginu
Pawelkos Napisano 29 Sierpień 2012 Autor Napisano 29 Sierpień 2012 tmdag orientujesz sie moze czy ten plugin dziala z najnowasz wersja houdiniego? Gdyz plugin ten jest dostepny do poprzednij wersji a ja mam ta najnowsza. Po zainstalowaniu niby mam do wyboru realflow na shelfie ale wszysktie ikonki nie wygladaja jak powinny i ktorej bym nie wybral to wyskakuje mi komunikat o bledach. Czy to moze wina ze mam ta darmowa wersje Houdiniego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się