Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 2,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie uzywam cinemy, ale stawiam ze to jakis rodzaj area light, napewno gdzies tam bedziesz mial wartosc subdivisions do podciagniecia.

Napisano

Zaznacz światło na drzewku obiektów, poniżej pojawią ci sie parametry zaznaczonego światła. Wejdź w zakładkę shadow, i tam masz 3 parametry wpływające na jakość cienia, są to accuracy, min i max. Zwiększając ich wartości pozbędziesz sie ziarna, jednak pamiętaj że będzie to miało wpływ na czas renderów. Innym sposobem na pozbycie sie ziarna jest poprostu doświetlenie sceny przez co cienie nie będą tak bardzo widoczne.

Napisano

Która wersja cinemy? Zmieniane coś było w ustawieniach świateł w zakładce parametrów cieni? Jeśli nic nie było robione to troche za mocno to szumi. Jaka metoda liczenia światła?

Napisano
  • Autor

1. R13

2. Nic nie było zmieniane, no poza zmianą z cieni miękkich na powierzchniowe.

3. Nie bardzo wiem o co chodzi z tym liczeniem światła, jest to zwykłe światło Omni, poza metodą cieniowania i intensywnością, nic nie było zmieniane.

 

Dodam tylko, że ta scena była oświetlana z dwóch źródeł:

1. Omni - jako oświetlenie wewnątrz pomieszczenia (z tym mam właśnie ten problem).

2. Rozproszone - jako światło wpadające przez okno i w pewnym stopniu też oświetlające pomieszczenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności