Napisano 25 Sierpień 201212 l Tak jak w temacie, jak pozbyć się tej ohydnej ziarnistości cieni? Tutaj link do zdjęcia: http://zapodaj.net/df89fb758d473.png.html
Napisano 25 Sierpień 201212 l nie uzywam cinemy, ale stawiam ze to jakis rodzaj area light, napewno gdzies tam bedziesz mial wartosc subdivisions do podciagniecia.
Napisano 29 Sierpień 201212 l Zaznacz światło na drzewku obiektów, poniżej pojawią ci sie parametry zaznaczonego światła. Wejdź w zakładkę shadow, i tam masz 3 parametry wpływające na jakość cienia, są to accuracy, min i max. Zwiększając ich wartości pozbędziesz sie ziarna, jednak pamiętaj że będzie to miało wpływ na czas renderów. Innym sposobem na pozbycie sie ziarna jest poprostu doświetlenie sceny przez co cienie nie będą tak bardzo widoczne.
Napisano 29 Sierpień 201212 l Która wersja cinemy? Zmieniane coś było w ustawieniach świateł w zakładce parametrów cieni? Jeśli nic nie było robione to troche za mocno to szumi. Jaka metoda liczenia światła?
Napisano 31 Sierpień 201212 l Autor 1. R13 2. Nic nie było zmieniane, no poza zmianą z cieni miękkich na powierzchniowe. 3. Nie bardzo wiem o co chodzi z tym liczeniem światła, jest to zwykłe światło Omni, poza metodą cieniowania i intensywnością, nic nie było zmieniane. Dodam tylko, że ta scena była oświetlana z dwóch źródeł: 1. Omni - jako oświetlenie wewnątrz pomieszczenia (z tym mam właśnie ten problem). 2. Rozproszone - jako światło wpadające przez okno i w pewnym stopniu też oświetlające pomieszczenie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto