Jump to content

ugibugi

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About ugibugi

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Kraków
  1. Bardzo fajne pracki, podobają mi sie. Przy słuchawkach masz chyba za niskie AA, i rendery są troche zbyt ostre.
  2. Świetne modele, materiały i renderki, gratulacje! Swoją drogą nie wiedzialem ze Cycles oferuje takie możliwosci.
  3. Jeśli chodzi o trawe to postaraj sie najpierw zrobic mniejsze kepy o roznej wielkosci/gestosci, zamien na meshe i dopiero je rozrzuc po podlozu. To samo możesz zrobić z kwiatkami, przy okazji pobaw sie z mapami dystrybucji żeby nie były tak rownomiernie rozrzucane. Do tego ewidentnie leża materiały zieleni, powinieneś wykorzystywać 2sidedmtl, i postaraj sie o różnorodnosc w kolorystyce ździebeł i liści. Gdzies tu na forum jest świetny tutorial od viz-people na temat robienia trawy, polecam zobaczyc.
  4. Witam Mam do sprzedania Cinema 4d r12 Prime, wersje pudełkową, zakupioną w Lipcu 2011. Wystawiam FVAT. Cena:2000pln (do negocjacji) Kontakt: telefon: 798 798 802 email: [email protected] link do aukcji na allegro: http://allegro.pl/maxon-cinema-4d-r12-prime-box-fvat-i2910366254.html
  5. Rewelacja! Bardzo mi się podoba. Jedyne do czego można by się przyczepić to sylwetki ludzi spacerujących powinny być rozmyte, chyba że zatrzymali sie specjalnie na czas robienia fotki:)
  6. możesz też ustawić color mapping na exponential i tam zmienić gamme na 2.2
  7. Zrobienie takiej trawy nie jest specjalnie trudne. Najpierw stworzyłem sobie kilka kęp trawy o różnych długościach i gęstości, do tego jakieś roślinki i rozsiałem je multiscatterem. Shadery też nie są skomplikowane, opierają się głównie na 2sidedMtl. Poniżej wrzucam screen przedstawiający kilka kęp przed rozsianiem.
  8. Zaznacz światło na drzewku obiektów, poniżej pojawią ci sie parametry zaznaczonego światła. Wejdź w zakładkę shadow, i tam masz 3 parametry wpływające na jakość cienia, są to accuracy, min i max. Zwiększając ich wartości pozbędziesz sie ziarna, jednak pamiętaj że będzie to miało wpływ na czas renderów. Innym sposobem na pozbycie sie ziarna jest poprostu doświetlenie sceny przez co cienie nie będą tak bardzo widoczne.
  9. Bokeh faktycznie jest defaultowy, vrayowski. Następnym razem zwróce na to większą uwage. Wszystko jest zrobione w cg, nie ma wklejonych zdjęć.
  10. Cieszę się że przypadło do gustu:) Drzewa nie są moje, dorwałem je na jakiejś stronce za darmowymi modelami. Niestety były dość kiepskiej jakości ale DOF załatwił sprawe. W AE zostały dodane lens flare'y, te latające pyłki w postaci mniejszych kropek i zabrudzenia obiektywu w postaci większych.
  11. Na wstępie wypada mi się ze wszystkimi przywitać gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum. A więc Witam:). Chciałbym dzisiaj pokazać scenę którą miałem zamiar zrobić od jakiegoś czasu. Jest to łąka lub jak kto woli polana znajdująca się przy lasku. Soft to 3ds max, vray, photoshop i odrobinka after effects. Wszystkie komentarze mile widziane:)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy