Jump to content

le_chu

Members
  • Content Count

    568
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

le_chu last won the day on March 29 2016

le_chu had the most liked content!

Community Reputation

504 Excellent

About le_chu

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To samo tutaj. Ctrl C, V, X, Z, Y pod prawym kciukiem since 2014.
  2. W porownaniu z wczesniejszymi, ten update jest chyba na 3 lata do przodu juz ­čśë
  3. Jakich konkret├│w by┼Ť oczekiwa┼é, pdfa z wycen─ů i wyci─ůgami z konta ┼╝e $$ przesz┼éy? Nie chcia┼éem si─Ö udziela─ç w tym temacie specjalnie, ale czy tylko mnie jednego dziwi jak wiele os├│b nie jest w stanie na grafice 3D wygenerowa─ç przychodu (przychodu, nie zysku) powy┼╝ej 100.000ÔéČ rocznie? Bo przy tym jak z roku na rok ro┼Ťnie i rozwija si─Ö rynek 3DCG to powinno dawa─ç do my┼Ťlenia.
  4. Nie wiem Nezumi skad u ciebie od jakiegos czasu taki boolean doopy w zwiazku z Blenderem, ale zdziwilbys sie przy jakich budzetach wykorzystuja go niektore osoby nawet z tego forum.
  5. Patrzac na to kogo finansowo wspiera Epic, spogladalbym bardziej w strone Blendera niz Maxa czy Mayki ­čÖé
  6. Limity poly zostan─ů zniwelowane ale to pojemno┼Ťci SSD i przepustowo┼Ť─ç ┼é─ůczy internetwych zn├│w stan─ů si─Ö problemem. Historia zatoczy ko┼éo.
  7. Chocofur.com poszukuje Compositing Artisty wyskillowanego w Fusion / DaVinci Resolve. Chocofur.com to obecnie najwiekszy dedykowany pod Blendera sklep z modelami 3D, jednoczesnie indie studio 3D realizujace zlecenia z szerokopojetego zakresu wizualizacji komputerowych / animacji. Poszukujemy doswiadczonej osoby ktora pomoze nam w budowie workflow masowej postprodukcji renderow z plikow Multilayer EXR w aplikacji DaVinci Resolve. Ewentualnie kogos, komu bedziemy w stanie calkowicie outsourceowac tego typu zadania. Forma zatrudnienia: praca zdalna / umowa zlecenia / faktura vat / konsultacje online Wynagrodzenie: uzaleznione od jakosci portfolio / doswiadczenia / zaangazowania / przyjetej formy wspolpracy Kontakt: [email protected]
  8. Ja mam osobiscie bardzo pozytywne odczucia z ogladania. Poza paroma niedorobkami jak vfx przy pajaku w pierwszym odcinku, lekko poszarpanej fabule ktora i tak fajnie sie sklada od 4-5 odcinka czy wygladzie Triss, jak dla mnie wszystko na plus i domyslam sie, ze po zebraniu pierwszych doswiadczen i feedbacku kolejne sezony beda jeszcze lepsze. Podkresle jednak, ze nie czytalem ksiazek i jedynie ogralem W3 dawno temu.
  9. jak wy te tweety tak ladnie embedujecie? ­čśë
  10. oferty indie dla freelancerow ponizej 100k usd przychodu nie bylo nigdy. houdini mial cos takiego chyba ale nie ade$k. branzunia powinna Blendera calowac za wywieranie tego typu presji (albo chociaz dac te 6ÔéČ donejciku miesiecznie na rozwoj ­čśë)
  11. Absolutnie żadnego ruchu w stronę tych licencji indie by nie było gdyby nie wzrost popularki Blendera.
  12. A podobno Blender nie ma żadnego wpływu na branżę hmm...
  13. @STRZYG dzi─Öki za konkrety ­čÖé W sumie to si─Ö zgadzam chyba ze wszystkim co wypunktowa┼ée┼Ť. Chodzi┼éo mi po prostu o to, ┼╝e "produkcja" np w filmie to nie tylko rzeczy kr─Öcone sprz─Ötem Arri czy Red, ale te┼╝ masa contentu klepanego zwyk┼éymi lustrzankami czy nawet lepszymi smartfonami. Blender moim skromnym, subiektywnym zdaniem ju┼╝ od 4-5 lat jest produkcyjnym narz─Ödziem, a stwierdzam to w oparciu o projekty i bud┼╝ety przy kt├│rych by┼é u┼╝ywany, zar├│wno przeze mnie jak i przez m├│j team.
  14. Strasznie nie lubi─Ö takich uog├│lnie┼ä - mo┼╝esz powiedzie─ç w produkcji czego si─Ö nie sprawdza Blender? Masz na my┼Ťli produkcj─Ö asset├│w do gierek, robienie wizek czy mo┼╝e kinowo trailerowe produkcje AAA? Bo te ostatnie to jest mo┼╝e 1% tego co si─Ö w praktyce ka┼╝dego dnia dzieje na rynku 3D.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy