Skocz do zawartości

Mozliwosc utworzenia animacji z utrzymaniem tej samej odleglosci.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hejka.Panowie czy jest mozliwosc zrobienia animacji w ktorej punkt A bedzie poruszal sie w tej samej odleglosci od punktu B.

Zaznaczam ze punkt B to nie plaszczyzna a powiedzmy luk.

Dokladniej chcialbym zrobic aby wycieraczka poruszala sie po "lukowatej" szybie zawsze w tej samej odleglosci,poniewaz na reke robienie nie wyglada zaladnie.;(

dsasdjpg_xpspxex.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam. Możesz to zrobić w ten sposób. Stwórz jakiegoś plejna, "rzuć" go na szybę za pomocą conforma. Później podepnij z pomocą attachmen constraint jakiegoś helpera do plejna, w miejscu gdzie będzie wycieraczka. Stwórz kolejnego helpera w miejscu gdzie jest silnik wycieraczki. Teraz wystarczy, że stworzysz kość o długości wycieraczki, dodasz IKsolvera. Teraz kość i plana linkujesz do helepra w miejscu wycieraczki, a ik solvera linkujesz do helpera podpiętego do plejna. Obracając helperem głównym będziesz obracał wycieraczką, która to będzie zawsze przemieszczała się po płaszczyźnie szyby. Pozdro

Napisano (edytowane)

Super oko dzieki za odpowiedz ale ze ja jestem dosc poczatkujacy to ciezko mi co nieco ogarnac z odpowiedzi.Jesli chodzi ci o helper to moze to byc box? czy cos innego masz namysli?Gdybys mogl jasniej opisac.

Okej troszke pokombinowalem i mam kilka pytan.

1.Helper przypisuje sie nie w miejsce wycieraczki a jakies kilka centrymetrow od niej.

2.Helper utowrzony dla silniczka od wycieraczki powienien byc tez zroboiny przez attachment contraint ale do czego?

Edytowane przez K4cz0R



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności