Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hejka.Panowie czy jest mozliwosc zrobienia animacji w ktorej punkt A bedzie poruszal sie w tej samej odleglosci od punktu B.

Zaznaczam ze punkt B to nie plaszczyzna a powiedzmy luk.

Dokladniej chcialbym zrobic aby wycieraczka poruszala sie po "lukowatej" szybie zawsze w tej samej odleglosci,poniewaz na reke robienie nie wyglada zaladnie.;(

dsasdjpg_xpspxex.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 736
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam. Możesz to zrobić w ten sposób. Stwórz jakiegoś plejna, "rzuć" go na szybę za pomocą conforma. Później podepnij z pomocą attachmen constraint jakiegoś helpera do plejna, w miejscu gdzie będzie wycieraczka. Stwórz kolejnego helpera w miejscu gdzie jest silnik wycieraczki. Teraz wystarczy, że stworzysz kość o długości wycieraczki, dodasz IKsolvera. Teraz kość i plana linkujesz do helepra w miejscu wycieraczki, a ik solvera linkujesz do helpera podpiętego do plejna. Obracając helperem głównym będziesz obracał wycieraczką, która to będzie zawsze przemieszczała się po płaszczyźnie szyby. Pozdro

Napisano
  • Autor

Super oko dzieki za odpowiedz ale ze ja jestem dosc poczatkujacy to ciezko mi co nieco ogarnac z odpowiedzi.Jesli chodzi ci o helper to moze to byc box? czy cos innego masz namysli?Gdybys mogl jasniej opisac.

Okej troszke pokombinowalem i mam kilka pytan.

1.Helper przypisuje sie nie w miejsce wycieraczki a jakies kilka centrymetrow od niej.

2.Helper utowrzony dla silniczka od wycieraczki powienien byc tez zroboiny przez attachment contraint ale do czego?

Edytowane przez K4cz0R

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności