elemeledutky Napisano 1 Wrzesień 2012 Napisano 1 Wrzesień 2012 Renderując prostą bryłkę, vray nie generuje mi części edgów (w tym przypadku chodzi o kalenice, i ogólną krzywiznę dachu). Chciałbym uzyskać kontur w tych miejscach w których widoczne są edge w viewporcie. Próbowałem zmieniać tresholdy w ustawieniach toona, ale nie pomogło. Poniżej screeny opisanej sytuacji: [ATTACH=CONFIG]87330[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]87331[/ATTACH]
shadowsexpe Napisano 1 Wrzesień 2012 Napisano 1 Wrzesień 2012 Dopóki nie przytniesz trochę światła to nie będzie widać czy on ci te linie rysuje czy tylko światło prześwietla je ;)
elemeledutky Napisano 1 Wrzesień 2012 Autor Napisano 1 Wrzesień 2012 Zmieniłem światło na inne, zmniejszając przy okazji jego natężenie. Niestety nadal brakuje krawędzi..
elemeledutky Napisano 1 Wrzesień 2012 Autor Napisano 1 Wrzesień 2012 hihi, zadziałało! dzięki Porti. Nie wiem dlaczego miałem przypisane do polygonów różne grupy wygładzania (od 1 do 7).. Po ich zmianie, wszystko jest jak trzeba :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się