Napisano 1 Wrzesień 201212 l Renderując prostą bryłkę, vray nie generuje mi części edgów (w tym przypadku chodzi o kalenice, i ogólną krzywiznę dachu). Chciałbym uzyskać kontur w tych miejscach w których widoczne są edge w viewporcie. Próbowałem zmieniać tresholdy w ustawieniach toona, ale nie pomogło. Poniżej screeny opisanej sytuacji: [ATTACH=CONFIG]87330[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]87331[/ATTACH]
Napisano 1 Wrzesień 201212 l Dopóki nie przytniesz trochę światła to nie będzie widać czy on ci te linie rysuje czy tylko światło prześwietla je ;)
Napisano 1 Wrzesień 201212 l Autor Zmieniłem światło na inne, zmniejszając przy okazji jego natężenie. Niestety nadal brakuje krawędzi..
Napisano 1 Wrzesień 201212 l Autor hihi, zadziałało! dzięki Porti. Nie wiem dlaczego miałem przypisane do polygonów różne grupy wygładzania (od 1 do 7).. Po ich zmianie, wszystko jest jak trzeba :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto