Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Renderując prostą bryłkę, vray nie generuje mi części edgów (w tym przypadku chodzi o kalenice, i ogólną krzywiznę dachu). Chciałbym uzyskać kontur w tych miejscach w których widoczne są edge w viewporcie. Próbowałem zmieniać tresholdy w ustawieniach toona, ale nie pomogło.

Poniżej screeny opisanej sytuacji:

 

[ATTACH=CONFIG]87330[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]87331[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 995
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dopóki nie przytniesz trochę światła to nie będzie widać czy on ci te linie rysuje czy tylko światło prześwietla je ;)

Napisano
  • Autor

hihi, zadziałało! dzięki Porti.

Nie wiem dlaczego miałem przypisane do polygonów różne grupy wygładzania (od 1 do 7)..

Po ich zmianie, wszystko jest jak trzeba :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności