Skocz do zawartości

Import obiektów z dwg do 3d max problem z kształtem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Próbuje zamodelować pewien obiekt w cadzie i zaimportować do 3d maxa w celu dalszej obróbki.

Jednak natrafiłem na mega irytujący problem mianowicie po zaimportowaniu do 3ds maxa obiektów z cada powstają jakieś dziwne falbanki? Prośba o pomoc wrzucam screen jak to wygląda po imporcie oraz jakich funkcji używam przy importowaniu.

 

[ATTACH=CONFIG]87332[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87333[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Okazało się, że problemy wynikają z układu współrzednych cad był na oryginalnych i 3ds nie ogarniał. Wrzuciłem obiekty w dwg na wsp 0,0,0 i po imporcie do 3ds maxa już jest tak samo jak w dwg :). Jednak teraz mam inny problem mianowicie nałożenia tekstury, jak można to zmienić aby tekstura była na całym obiekcie taka sama a nie przeskalowana na różnych odcinkach?

[ATTACH=CONFIG]87335[/ATTACH]

Napisano

Ok zadziałało UVW MAP ;)

Chociaż nadal mam [pytanie w sprawie tekstur, czy lepiej jest tworzyć tekstury za pomocną efektów w 3ds maxie czy np importowaniem jpg ?? Z jpg jest o tyle problem, że widać szwy , jest na to jakiś sposób ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności