Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Próbuje zamodelować pewien obiekt w cadzie i zaimportować do 3d maxa w celu dalszej obróbki.

Jednak natrafiłem na mega irytujący problem mianowicie po zaimportowaniu do 3ds maxa obiektów z cada powstają jakieś dziwne falbanki? Prośba o pomoc wrzucam screen jak to wygląda po imporcie oraz jakich funkcji używam przy importowaniu.

 

[ATTACH=CONFIG]87332[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87333[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Okazało się, że problemy wynikają z układu współrzednych cad był na oryginalnych i 3ds nie ogarniał. Wrzuciłem obiekty w dwg na wsp 0,0,0 i po imporcie do 3ds maxa już jest tak samo jak w dwg :). Jednak teraz mam inny problem mianowicie nałożenia tekstury, jak można to zmienić aby tekstura była na całym obiekcie taka sama a nie przeskalowana na różnych odcinkach?

[ATTACH=CONFIG]87335[/ATTACH]

Napisano
  • Autor

Ok zadziałało UVW MAP ;)

Chociaż nadal mam [pytanie w sprawie tekstur, czy lepiej jest tworzyć tekstury za pomocną efektów w 3ds maxie czy np importowaniem jpg ?? Z jpg jest o tyle problem, że widać szwy , jest na to jakiś sposób ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności