Napisano 7 Wrzesień 201212 l [ATTACH=CONFIG]87378[/ATTACH] Witam, przedstawiam efekt mojej amatorskiej pracy. Dwa lata dla zabawy pracowałem w maxie na studenckich licencjach i wersjach demo, aż w końcu uważam, że osiągnąłem poziom 0, dlatego zakładam mój pierwszy wątek ;P Głośniki Cambridge Soundworks SW320 właściwie odwzorowane w 100% poza zasilaczem i kablami, które nie pasowały do renderów. Soft: 3ds max 2010, mental ray Czas pracy: ok. 5h Czas renderingu: 25min na klatkę Postproccesing: brak Światło: HDR + 2x photometric light [ATTACH=CONFIG]87384[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]87386[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]87385[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]87383[/ATTACH] Linki do większych rozdzielczości: http://img59.imageshack.us/img59/6481/speakers31.jpg http://img834.imageshack.us/img834/8427/speakers32.jpg http://img155.imageshack.us/img155/5055/speakers33.jpg http://img254.imageshack.us/img254/586/speakers34.jpg http://img546.imageshack.us/img546/6938/speakers35.jpg http://img440.imageshack.us/img440/9811/speakers36.jpg Zachęcam do pouczających komentarzy. Edytowane 8 Wrzesień 201212 l przez necrotune
Napisano 8 Wrzesień 201212 l Poziom zero to nie jest. Model głośników ładnie czysto zrobione. Co do renderu raczej też ok tylko tak jak napisał BLADE nie ma za bardzo co oceniać. Patrzyłem na necie obrazki głośników i też przedstawiają je na białym tle. Jeżeli chcesz się dalej z nimi bawić to wymyśl jakieś ciekawe przedstawienie ich. Inne studio jakiś ciekawy pomysł, zbliżenia z dof'em itp. A jeżeli nie chcesz już się z tym bawić to weź na cel coś większego i walcz z tym a na pewno też wiele się nauczysz. pozdrawiam i powodzenia.