Skocz do zawartości

Obiekt 3D - Głośniki Cambridge SW320


Rekomendowane odpowiedzi

[ATTACH=CONFIG]87378[/ATTACH]

Witam,

przedstawiam efekt mojej amatorskiej pracy. Dwa lata dla zabawy pracowałem w maxie na studenckich licencjach i wersjach demo, aż w końcu uważam, że osiągnąłem poziom 0, dlatego zakładam mój pierwszy wątek ;P Głośniki Cambridge Soundworks SW320 właściwie odwzorowane w 100% poza zasilaczem i kablami, które nie pasowały do renderów.

Soft: 3ds max 2010, mental ray

Czas pracy: ok. 5h

Czas renderingu: 25min na klatkę

Postproccesing: brak

Światło: HDR + 2x photometric light

 

[ATTACH=CONFIG]87384[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]87386[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]87385[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]87383[/ATTACH]

 

 

Linki do większych rozdzielczości:

http://img59.imageshack.us/img59/6481/speakers31.jpg

http://img834.imageshack.us/img834/8427/speakers32.jpg

http://img155.imageshack.us/img155/5055/speakers33.jpg

http://img254.imageshack.us/img254/586/speakers34.jpg

http://img546.imageshack.us/img546/6938/speakers35.jpg

http://img440.imageshack.us/img440/9811/speakers36.jpg

 

Zachęcam do pouczających komentarzy.

Edytowane przez necrotune
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Poziom zero to nie jest. Model głośników ładnie czysto zrobione. Co do renderu raczej też ok tylko tak jak napisał BLADE nie ma za bardzo co oceniać. Patrzyłem na necie obrazki głośników i też przedstawiają je na białym tle. Jeżeli chcesz się dalej z nimi bawić to wymyśl jakieś ciekawe przedstawienie ich. Inne studio jakiś ciekawy pomysł, zbliżenia z dof'em itp. A jeżeli nie chcesz już się z tym bawić to weź na cel coś większego i walcz z tym a na pewno też wiele się nauczysz.

pozdrawiam i powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności