Napisano 7 Wrzesień 201212 l Witam, mój pierwszy większy projekt w 3ds maxie, wcześniej pracowałem trochę na blenderze. Myślę, że model jest w większości skończony, modyfikacji ulegnie prawdopodobnie tylko głowa. Mam nadzieje na kilka szczerych opinii/rad. Docelowo powstać ma animacja ale to będzie zależało od końcowego czasu renderowania jednej klatki. [ATTACH=CONFIG]87394[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87395[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87396[/ATTACH]
Napisano 8 Wrzesień 201212 l Powoli zacząłem nakładanie materiałów, jednak ze względu na mój brak umiejętności w mapach UV na razie opieram się tylko na zwykłych materiałach. Materiały pochodzą z tej strony. [ATTACH=CONFIG]87400[/ATTACH]
Napisano 8 Wrzesień 201212 l Materiały panie to sie robi samemu ;) Do większej części mapowanie zwykle nie jest potrzebne
Napisano 11 Wrzesień 201212 l Wiem, ale jako ze w materiałach jestem jeszcze trochę zielony dlatego postanowiłem tutaj wykorzystać gotowe, ale niektóre są już mojej "twórczości". Przedstawiam też wstępny koniec nakładania materiałów, po tym projekcie mam zamiar wziąć się za materiały,mapy i rendering. [ATTACH=CONFIG]87424[/ATTACH]
Napisano 11 Wrzesień 201212 l Materiały panie to sie robi samemu ;)Do większej części mapowanie zwykle nie jest potrzebne Nie wiem o jaka wieksza czesc ci chodzi bo jesli chodzi o proceduralki to raczej mniejszosc.
Napisano 16 Wrzesień 201212 l Pisałem o tym modelu, nie ogólnie. Sam metal tutaj jest, więc mapowanie na dużo się nie przyda chyba, że do fakowania blura np. A co do proceduralek to chyba zależy od własnych preferencji no i mapowanie do nich też musi być.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto