Napisano 13 Wrzesień 201212 l Dłubie sobie projekcik i chciałbym kilka opinii. Obiekt to świeczka, użyłem materiału SSS2, dwa światła vray plane i jedno sphere na górze świeczki. Render: http://imageshack.us/f/12/96934614.jpg/ oraz ustawienia materiału http://imageshack.us/photo/my-images/641/10809192.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/214/89762773.png/ Co poprawić lub zmienic.
Napisano 15 Wrzesień 201212 l Dla mnie praktycznie nie widać że to SSS, wygląda to bardziej na przebarwienie dodane w PS
Napisano 15 Wrzesień 201212 l to jakaś sztuczna świeczka? widzę, że się świeci, ale nie widzę płomienia ;)
Napisano 16 Wrzesień 201212 l Autor Jeśli chodzi o płomień to zrobie go w FumeFx, a narazie jest tylko światło na szczycie świeczki.
Napisano 5 Październik 201212 l Autor Mam problemy z ustawieniem płomienia, otóż jak w załączonym filmie http://www.speedyshare.com/3bbNQ/ffx2.avi widać pulsacyjne ruchy. Nie wiem jak to wyeliminować, użyłem object src (źródłem jest lont) .Próbowałem też emitować z wymodelowanego obiektu przypominającego płomień ale efekt był kiepski. Ustawienia http://imageshack.us/photo/my-images/854/simtab.png/ ,również zmniejszyłem turbulence amount do zera z obj/src. Może ktoś robił coś podobnego i mógłby podpowiedzieć trochę. Spróbowałem z simple src prevka: http://www.speedyshare.com/EzucA/test2.avi co myślicie o zachowaniu płomieni? Edytowane 6 Październik 201212 l przez turas
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto