Skocz do zawartości

Obiekt3d: Świeczka


turas

Rekomendowane odpowiedzi

Dłubie sobie projekcik i chciałbym kilka opinii. Obiekt to świeczka, użyłem materiału SSS2, dwa światła vray plane i jedno sphere na górze świeczki.

Render: http://imageshack.us/f/12/96934614.jpg/ oraz ustawienia materiału

http://imageshack.us/photo/my-images/641/10809192.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/214/89762773.png/

 

Co poprawić lub zmienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Mam problemy z ustawieniem płomienia, otóż jak w załączonym filmie http://www.speedyshare.com/3bbNQ/ffx2.avi widać pulsacyjne ruchy. Nie wiem jak to wyeliminować, użyłem object src (źródłem jest lont) .Próbowałem też emitować z wymodelowanego obiektu przypominającego płomień ale efekt był kiepski. Ustawienia http://imageshack.us/photo/my-images/854/simtab.png/ ,również zmniejszyłem turbulence amount do zera z obj/src. Może ktoś robił coś podobnego i mógłby podpowiedzieć trochę.

 

Spróbowałem z simple src prevka: http://www.speedyshare.com/EzucA/test2.avi co myślicie o zachowaniu płomieni?

Edytowane przez turas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności