turas Napisano 13 Wrzesień 2012 Napisano 13 Wrzesień 2012 Dłubie sobie projekcik i chciałbym kilka opinii. Obiekt to świeczka, użyłem materiału SSS2, dwa światła vray plane i jedno sphere na górze świeczki. Render: http://imageshack.us/f/12/96934614.jpg/ oraz ustawienia materiału http://imageshack.us/photo/my-images/641/10809192.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/214/89762773.png/ Co poprawić lub zmienic.
Biolo_idiota Napisano 15 Wrzesień 2012 Napisano 15 Wrzesień 2012 Dla mnie praktycznie nie widać że to SSS, wygląda to bardziej na przebarwienie dodane w PS
Sinnerslayer Napisano 15 Wrzesień 2012 Napisano 15 Wrzesień 2012 to jakaś sztuczna świeczka? widzę, że się świeci, ale nie widzę płomienia ;)
turas Napisano 16 Wrzesień 2012 Autor Napisano 16 Wrzesień 2012 Jeśli chodzi o płomień to zrobie go w FumeFx, a narazie jest tylko światło na szczycie świeczki.
turas Napisano 5 Październik 2012 Autor Napisano 5 Październik 2012 (edytowane) Mam problemy z ustawieniem płomienia, otóż jak w załączonym filmie http://www.speedyshare.com/3bbNQ/ffx2.avi widać pulsacyjne ruchy. Nie wiem jak to wyeliminować, użyłem object src (źródłem jest lont) .Próbowałem też emitować z wymodelowanego obiektu przypominającego płomień ale efekt był kiepski. Ustawienia http://imageshack.us/photo/my-images/854/simtab.png/ ,również zmniejszyłem turbulence amount do zera z obj/src. Może ktoś robił coś podobnego i mógłby podpowiedzieć trochę. Spróbowałem z simple src prevka: http://www.speedyshare.com/EzucA/test2.avi co myślicie o zachowaniu płomieni? Edytowane 6 Październik 2012 przez turas
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się