kitamo Napisano 18 Wrzesień 2012 Napisano 18 Wrzesień 2012 Usage ===== VRayEmbree is a helper object and can be created from the Create tab of the command panel, Helpers tab, V-Ray category. Notes ===== = The Embree raycaster only handles static non-instanced geometry. Motion blur, proxies, displacement, hair and fur are still handled by the original V-Ray raycaster. = For fastest results, set the "Default geometry" option in the V-Ray System settings to "Static". In this way, instanced objects will be replicated and handled by Embree, rather than by the default raycaster. = The Embree raycaster uses single-precision floating-point numbers (which is one of the reasons for its speed), whereas the regular V-Ray raycaster uses double-precision floating point numbers in a few important places. This means that the Embree raycaster might sometimes produce errors in cases where the regular V-Ray raycaster works fine. = Some of the BVH modes in the Embree libraries may produce crashes in certain scenes. = The VRayEmbree plugin is currently compiled with SSE2 instructions; in general it is possible to compile with AVX extensions for even faster results, but we have not done this for the moment. We will do this in an update. = The VRayEmbree raycaster currently works only for the production V-Ray renderer. Copypasta from: http://forum.cgpersia.com/f56/embree-v-ray-55218/#ixzz26nzVA6n4 Ktos probowal ? Niektorzy donosza iz wydajnosc wzrasta nawet do 30% na prockach intela.
Pawelkos Napisano 18 Wrzesień 2012 Napisano 18 Wrzesień 2012 Byla juz mowa o tym kawal czasu temu. Byl tu news u nas na forum. Kilka sie osob wypowiedzialo, poszuka. Jak na razie bardzo niestabilne i na wiekszysz scenach sie wykrzacza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się