Piro Napisano 22 Wrzesień 2012 Share Napisano 22 Wrzesień 2012 Popełnił się po nocach karabin Heckler & Koch sl9 SD, pochodna znanego szerzej sl8. Zapraszam do oglądania i komentowania ;-) Mapki: Preview nieposzatkowany: http://i.imgur.com/u041c.jpg Modelik w 3d viewerze: http://p3d.in/tYaGD/spin (uwaga - mapki pomniejszone, więc mogą być errory na normalkach etc.) Pozdrawiam, Piro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pauloos Napisano 22 Wrzesień 2012 Share Napisano 22 Wrzesień 2012 Hej Piro! Parę uwag od marudy... Okno wyrzutnika masz nie z tej strony co powinno. On wyrzuca łuski na prawą stronę. Skrzydełko bezpiecznika ma też odwrotnie oznaczenia zabezpieczony-odbezpieczony, poziome skrzydełko to zabezpieczony, obrócone o 45 st w dół - odbezpieczony. No i z tym "anatomical thumbhole stock" to bym dyskutował;) Ta kolba jest ch*jowa. Moi koledzy którzy maja SL8 wymienili ją na rozsuwane. Ale to już tak poza tematem:) Edit: Jeśli chodzi o warstwę graficzną, to oczywiście wszystko jest w jak najlepszym porządku:) Bardzo mi sie podoba sposób prezentacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PIraT Napisano 22 Wrzesień 2012 Share Napisano 22 Wrzesień 2012 Abstrahując od różnic w proporcjach/kształcie od oryginału, tekstura wygląda słabo, jakby zrobiony był ze skóry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piro Napisano 22 Wrzesień 2012 Autor Share Napisano 22 Wrzesień 2012 @pauloos Hej, dzieki za uwagi :-) Bezpiecznik - bez bicia się przyznam, że sie machnąłem. Co do okna wyrzutnika, to bylo to z premedytacją - po prostu wygląda ciekawiej, chociaż prawda - nierealistycznie trochę. @PIraT Starałem się oddać wygląd solidnie używanego polimeru, wyszło skórowato - poprawiłem diff, spec i wywaliłem troche syfu z normalki, wygląda bardziej świeżo imho: Za pr0tipy jak zrobić lepiej będę wdzięczny :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PIraT Napisano 22 Wrzesień 2012 Share Napisano 22 Wrzesień 2012 Ogólnie to spec ogólnie zbyt jednolity, i bron jest zbyt zdesaturowana, pomimo próby przełamania jej niebieskim/fioletem ;]. No i jest parę bugów na normal mapie ale pewnie o tym wiesz :D Tu masz na szybko parę pomysłów na "pierwszy rzut oka" Uploaded with ImageShack.us Ile wyciągniesz z tego obrazka, tyle twoje ;) Brakuje też jakiś fajnych "uderzeń" - broń sprawia wrażenie mocno "genericowej". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się