Ania Napisano 29 Wrzesień 2012 Share Napisano 29 Wrzesień 2012 Chcę wsadzić 3 takie same zwierzątka z kośćmi do jednej sceny. Linkuję jako grupy, z armatury robię proxy. Dla jednego zwierzątka działa to dobrze, da się animować, ale te dwa inne przejmują animację od tego pierwszego, nie da się ich animować osobno. Jest to znana limitacja, pisano o tym na przykład tu, więc bug report nic nie pomoże. http://projects.blender.org/tracker/?func=detail&atid=498&aid=29112&group_id=9 Czy ktoś zna jakiś sprawdzony workaround? Będę jeszcze zmieniać pewne detale w objekcie, więc appendowanie raczej odpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Papa Pio Napisano 1 Październik 2012 Share Napisano 1 Październik 2012 Hmmm... Ja moje jabłka własnie appendowałem... w prawdzie nie pamiętam czy zapisywałem je przedtem osobno (każdego inaczej), ale chyba nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 1 Październik 2012 Autor Share Napisano 1 Październik 2012 Problem z appendowaniem jest jak dojdą jakieś zmiany do modeli. Na razie pomagam sobie zapisując plik źródłowy pod trzema nazwami, jakoś działa. Ale bestie z tych jabłek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarusm Napisano 2 Październik 2012 Share Napisano 2 Październik 2012 Taa jablka, a banan swiety?:rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się