Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć :) Zmotywowany do nauki zbrusha postanowiłem sobie zrobić twarz. Najpierw zbudowałem model low poly w 3dsmaxie i przeniosłem. dodam jescze trochę asymetrii, żeby nie wyglądała sztucznie. Mam takie pytanie odnośnie kładzenia UV bo szczerze mówiąć nigdy nie robiłem tego poza prostym UVW mappingiem, który wystarczał mi do wizualizacji architektonicznych ;) Czy zrobić to w maxie na low poly i tam rozwinąć? Szukałem po internecie czegoś ale nie dało mi to jednoznacznej i konkretnej odpowiedzi odpowiedzi. Jeżeli chodzi o proporcje to wydaje mi się, że jest w porządku?

 

head1.png

head3.png

head4.png

Edytowane przez Igi
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam,

proszę zmienić nazwę tematu na zgodną z regulaminem działu WIP. Nazwę tematu możesz zmienić edytując pierwszy POST. Edycja -> Wyślij (Zaawansowane).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności