Napisano 29 Wrzesień 201212 l Cześć :) Zmotywowany do nauki zbrusha postanowiłem sobie zrobić twarz. Najpierw zbudowałem model low poly w 3dsmaxie i przeniosłem. dodam jescze trochę asymetrii, żeby nie wyglądała sztucznie. Mam takie pytanie odnośnie kładzenia UV bo szczerze mówiąć nigdy nie robiłem tego poza prostym UVW mappingiem, który wystarczał mi do wizualizacji architektonicznych ;) Czy zrobić to w maxie na low poly i tam rozwinąć? Szukałem po internecie czegoś ale nie dało mi to jednoznacznej i konkretnej odpowiedzi odpowiedzi. Jeżeli chodzi o proporcje to wydaje mi się, że jest w porządku? Edytowane 29 Wrzesień 201212 l przez Igi
Napisano 29 Wrzesień 201212 l Lepiej popraw proporcje i dopracuj tą twarz zanim zaczniesz robić lp. A to gdzie rozkładasz uv to już jak Ci wygodnie, możesz w maksie, majce itd.
Napisano 29 Wrzesień 201212 l Witam, proszę zmienić nazwę tematu na zgodną z regulaminem działu WIP. Nazwę tematu możesz zmienić edytując pierwszy POST. Edycja -> Wyślij (Zaawansowane).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto