Igi Napisano 29 Wrzesień 2012 Napisano 29 Wrzesień 2012 (edytowane) Cześć :) Zmotywowany do nauki zbrusha postanowiłem sobie zrobić twarz. Najpierw zbudowałem model low poly w 3dsmaxie i przeniosłem. dodam jescze trochę asymetrii, żeby nie wyglądała sztucznie. Mam takie pytanie odnośnie kładzenia UV bo szczerze mówiąć nigdy nie robiłem tego poza prostym UVW mappingiem, który wystarczał mi do wizualizacji architektonicznych ;) Czy zrobić to w maxie na low poly i tam rozwinąć? Szukałem po internecie czegoś ale nie dało mi to jednoznacznej i konkretnej odpowiedzi odpowiedzi. Jeżeli chodzi o proporcje to wydaje mi się, że jest w porządku? Edytowane 29 Wrzesień 2012 przez Igi
forestt Napisano 29 Wrzesień 2012 Napisano 29 Wrzesień 2012 Lepiej popraw proporcje i dopracuj tą twarz zanim zaczniesz robić lp. A to gdzie rozkładasz uv to już jak Ci wygodnie, możesz w maksie, majce itd.
Vega Napisano 29 Wrzesień 2012 Napisano 29 Wrzesień 2012 Witam, proszę zmienić nazwę tematu na zgodną z regulaminem działu WIP. Nazwę tematu możesz zmienić edytując pierwszy POST. Edycja -> Wyślij (Zaawansowane).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się