Skocz do zawartości

Problem z rederowaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam malutki problem... nie wiem za bardzo co mogło się do tego przyczynić... Ale nie widać mi jednej ściany... macie może jakieś pomysły jak to zrobić... One są już przekonwertowane do Editable Mesh. A elementy składowe tworzyłam z BOXów...

 

tak to wygląda w 2D

http://imageshack.us/photo/my-images/689/85040123.png/

 

A tak w 3d..

http://imageshack.us/photo/my-images/577/14758940.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/689/123ykv.jpg/

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

cześć,

Wygląda jakby obwiednia nie była zamknięta (chociaż jak robiłaś to z boxów to nie powinno być przoblemu). Spróbuj zweldować vertexy, albo skasuj starą ścianę i stwórz nową a następnie użyj attach do reszty ścian.

Napisano

Jeżeli jeden polygon się odwrócił to po nadaniu normal, odwrócone zostaną pozostałe. Trzeba zaznaczyć błędną ścianę i z pozycji editable poly nadać modyfikator : flip.

 

- - - Updated - - -

 

Jeżeli jeden polygon się odwrócił to po nadaniu normal, odwrócone zostaną pozostałe. Trzeba zaznaczyć błędną ścianę i z pozycji editable poly nadać modyfikator : flip.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności