haniuchna Napisano 1 Październik 2012 Napisano 1 Październik 2012 Witam mam malutki problem... nie wiem za bardzo co mogło się do tego przyczynić... Ale nie widać mi jednej ściany... macie może jakieś pomysły jak to zrobić... One są już przekonwertowane do Editable Mesh. A elementy składowe tworzyłam z BOXów... tak to wygląda w 2D http://imageshack.us/photo/my-images/689/85040123.png/ A tak w 3d.. http://imageshack.us/photo/my-images/577/14758940.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/689/123ykv.jpg/
elemeledutky Napisano 1 Październik 2012 Napisano 1 Październik 2012 cześć, Wygląda jakby obwiednia nie była zamknięta (chociaż jak robiłaś to z boxów to nie powinno być przoblemu). Spróbuj zweldować vertexy, albo skasuj starą ścianę i stwórz nową a następnie użyj attach do reszty ścian.
shadowsexpe Napisano 1 Październik 2012 Napisano 1 Październik 2012 Mogło także geometrie przekręcić na druga stronę zobacz czy nie pomoże użycie modyfikatora normal na poligonach których nie widać
PurePixel Napisano 10 Październik 2012 Napisano 10 Październik 2012 Jeżeli jeden polygon się odwrócił to po nadaniu normal, odwrócone zostaną pozostałe. Trzeba zaznaczyć błędną ścianę i z pozycji editable poly nadać modyfikator : flip. - - - Updated - - - Jeżeli jeden polygon się odwrócił to po nadaniu normal, odwrócone zostaną pozostałe. Trzeba zaznaczyć błędną ścianę i z pozycji editable poly nadać modyfikator : flip.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się