Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam malutki problem... nie wiem za bardzo co mogło się do tego przyczynić... Ale nie widać mi jednej ściany... macie może jakieś pomysły jak to zrobić... One są już przekonwertowane do Editable Mesh. A elementy składowe tworzyłam z BOXów...

 

tak to wygląda w 2D

http://imageshack.us/photo/my-images/689/85040123.png/

 

A tak w 3d..

http://imageshack.us/photo/my-images/577/14758940.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/689/123ykv.jpg/

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 931
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

cześć,

Wygląda jakby obwiednia nie była zamknięta (chociaż jak robiłaś to z boxów to nie powinno być przoblemu). Spróbuj zweldować vertexy, albo skasuj starą ścianę i stwórz nową a następnie użyj attach do reszty ścian.

Napisano

Mogło także geometrie przekręcić na druga stronę zobacz czy nie pomoże użycie modyfikatora normal na poligonach których nie widać

Napisano

Jeżeli jeden polygon się odwrócił to po nadaniu normal, odwrócone zostaną pozostałe. Trzeba zaznaczyć błędną ścianę i z pozycji editable poly nadać modyfikator : flip.

 

- - - Updated - - -

 

Jeżeli jeden polygon się odwrócił to po nadaniu normal, odwrócone zostaną pozostałe. Trzeba zaznaczyć błędną ścianę i z pozycji editable poly nadać modyfikator : flip.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności