MayhemTPC Napisano 11 Październik 2012 Share Napisano 11 Październik 2012 Witam, mam taki problem, nie wiem czy to normalne, ale kazda teksture uzywana w scenie (glownie interior) musze bardzo mocno przyciemniac w PS przed renderem, zeby uzyskac jej naturalny kolor w renderze. Uzywam Vray 1.5 RC3, exponential. Zmniejszanie parametru Receive GI troche pomaga, ale czyni obiekt zbyt sztucznie oswietlonym (np. podloga czy sciana). Reflection 0. Wydaje mi sie ze tak byc nie powinno... Jakies sugestie co robie nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 11 Październik 2012 Share Napisano 11 Październik 2012 A jak z gammą u Ciebie sytuacja wygląda? Wydaje mi się że tutaj jest problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MayhemTPC Napisano 11 Październik 2012 Autor Share Napisano 11 Październik 2012 gamme mam 2.2 (HSV Exponential dokladnie), ale jak daje 1, to co prawda kolor jest OK, ale panuje polmrok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 11 Październik 2012 Share Napisano 11 Październik 2012 to pobaw się w Photoshopie gammą tekstury i będzie po problemie :) najprawdopodobniej jak ustawisz 0,4545 to będzie okej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MayhemTPC Napisano 11 Październik 2012 Autor Share Napisano 11 Październik 2012 Dzieki, sprawdze to zatem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się