TomaszCGB Napisano 27 Październik 2012 Napisano 27 Październik 2012 (edytowane) Witam, przedstawiam początki w tej wizualizacji, jest to baza z której chcę zrobić coś w miarę realistycznego, ładnego, profesjonalnego, jak widać będzie trzeba tu dużo zmienić aby tak to wyglądało, budynek jest dość nieciekawy bo mojego autorstwa :) Mam pytanie odnośnie dodawania elementów typu samochody itp(wiem, że mogę to wymodelować lowpoly, ale to i tak jest trochę pracy), chodzi mi o dodawanie tak jakby zdjęć, jak to się dopasowuje, przecież trudno znaleźć jakieś tam zdjęcie pasujące akurat do konkretnego ujęcia? https://plus.google.com/photos/103371836585569980618/albums/5803984527492568833?authkey=CK2ev8Hg7MSYAg Edytowane 27 Październik 2012 przez TomaszCGB
PMat Napisano 28 Październik 2012 Napisano 28 Październik 2012 Raczej się dobiera perspektywę wizualizacji pod perspektywę którą mają zdjęcia samochodów, aby potem wkleić np. w photoshopie. Jednak najprościej umieścić w scenie modele 3d, efekt wtedy jest najbardziej realistyczny. Jak scena się muli możesz w niej umieścić Vray proxy z modeli aut, zawsze to oszczędność na RAMie. A co do wizki to chyba trawa jest za duża w stosunku do budynku;)
indian Napisano 28 Październik 2012 Napisano 28 Październik 2012 kilka trików i tipsów , może pomoże :) salut.
biszkopte Napisano 30 Październik 2012 Napisano 30 Październik 2012 hymmm...jak twierdzisz że budynek nieciekawy to może zmień :) jako kopalnia inspiracji: http://www.architizer.com http://www.archdaily.com :) im więcej wymodelujesz tym lepiej będzie wyglądało :) reszta ps. Pobaw się tutkami http://www.ronenbekerman.com zobacz jak robia to inni. powodzenia
shadowsexpe Napisano 30 Październik 2012 Napisano 30 Październik 2012 wywal to niebo co je masz mapa strasznie rozciągnięta,tło możesz zawsze wrzucić w postprodukcji, zapisz render w png to jeśli niebo nie jest wrzucone na obiekcie to dostaniesz puste miejsce i możesz wtedy wprawić tam lepszej jakości obrazek. Kamerę masz jakos dziwnie ustawioną budynek ci się lekko przewraca, nie napisałeś jakiej kamery używasz ale masz taki modyfikator jak camera correction. Umieść kamera na wysokosci swoich oczu i daj jej przekątna 50-55mm będzie najbardziej zbliżona do kata widzenia ludzkiego oka. Sam budynek moze sie nawet ciekawie zaprezentować tylko popracuj nad materiałami daj jakis beton wybrudzony, a poprzeczki w mocowaniach okien zrób z jakiegoś metalu z brushem, imo jak dla mnie nie leżą troche proporcje tego budynku ;) Aleogólnie mozna z tego cos fajnego wycisnac szczególnie jak cie najdzie na nocne ujecie:)
Mozo Napisano 30 Październik 2012 Napisano 30 Październik 2012 Jak nigdy nie projektowałeś to lepiej oprzyj wizualizację na jakimś gotowym rozwiązaniu - unikniesz ogromnej frustracji typu "coś nie gra", a nie będziesz wiedzieć, że pogwałciłeś jakąś fundamentalną zasadę ergonomii itp. U góry już pojawiły się linki do dobrych stron z architekturą, możesz to wykorzystać również jako źródło wiedzy na temat kadrowania - w jaki sposób fotografuje się budynki, aby podkreślić ich walory.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się