marlboro Napisano 7 Listopad 2012 Share Napisano 7 Listopad 2012 Siema, przerosła mnie banalna sprawa z PF, od czterech dni miele google i forum i nie moge poradzić sobie z napełnieniem kulkami sześcianu : ) Robię tak Create>Particles>Particle Flow Source w Particle View w PF Source daje tylko Render (geometry) w Event mam : Birth, Position Icon (Volume), Speed, Rotation na random, Keep Apart, Shape Instance z podpiętą sferą, display na geometry, i Collision z Udeflectorem na boxa bez górego fejsa. Wszystko git kulki wpadają i odbijają się od dna boxa ale jak zrobić żeby oddziaływały między sobą ? Już od samego emitera przy większej liczbie cząsteczek nakładają się a po odbiciu przelatują przez siebie. Kurde posklejane kulki jakkolwiek to brzmi masakra : ) Podpowiecie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 8 Listopad 2012 Share Napisano 8 Listopad 2012 Poszukaj opcji self collision gdzieś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam_Guzowski Napisano 8 Listopad 2012 Share Napisano 8 Listopad 2012 To co się dzieje jest normalnym zachowaniem. Dlatego,że kulki to geometria,a Ty pracujesz na punktach. Owe kulki to tylko geometryczna interpretacja cząstek (punktów). punkty beda sie zblizac do siebie,a kule beda sie przenikac. Proste. Jesli chcesz napelnic szescian kulkami, uzyj MassFXa. Tam bedziesz mial kolizje siatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marlboro Napisano 8 Listopad 2012 Autor Share Napisano 8 Listopad 2012 Legomir self collision nie znalazłem , jedyne czym zbliżyłem się do oczekiwanego efektu udało mi się uzyskać przez Keep Apart i Speed kontrolem. Ale to jednak dalej niż bliżej. Adam dzięki wielkie za rozjaśnienie obrazu bo traktowałem to bardziej że jeżeli daje na cząsteczki geometry bo będzie to potraktowane przez PF właśnie jako siatka. Tymczasem kilka dni wstecz załadowałem kulki w boxa MassFXem a PFlow tylko namieszał niepotrzebnie. Dzięki wielkie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi