Skocz do zawartości

PF posklejane kulki


marlboro

Rekomendowane odpowiedzi

Siema,

przerosła mnie banalna sprawa z PF,

od czterech dni miele google i forum i nie moge poradzić sobie z napełnieniem kulkami sześcianu : )

 

Robię tak Create>Particles>Particle Flow Source

 

w Particle View w PF Source daje tylko Render (geometry)

w Event mam :

Birth,

Position Icon (Volume),

Speed,

Rotation na random,

Keep Apart,

Shape Instance z podpiętą sferą,

display na geometry,

i Collision z Udeflectorem na boxa bez górego fejsa.

 

Wszystko git kulki wpadają i odbijają się od dna boxa ale jak zrobić żeby oddziaływały między sobą ?

Już od samego emitera przy większej liczbie cząsteczek nakładają się a po odbiciu przelatują przez siebie.

Kurde posklejane kulki jakkolwiek to brzmi masakra : )

Podpowiecie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

To co się dzieje jest normalnym zachowaniem. Dlatego,że kulki to geometria,a Ty pracujesz na punktach. Owe kulki to tylko geometryczna interpretacja cząstek (punktów). punkty beda sie zblizac do siebie,a kule beda sie przenikac. Proste.

 

Jesli chcesz napelnic szescian kulkami, uzyj MassFXa. Tam bedziesz mial kolizje siatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Legomir self collision nie znalazłem , jedyne czym zbliżyłem się do oczekiwanego efektu udało mi się uzyskać przez Keep Apart i Speed kontrolem. Ale to jednak dalej niż bliżej.

 

Adam dzięki wielkie za rozjaśnienie obrazu bo traktowałem to bardziej że jeżeli daje na cząsteczki geometry bo będzie to potraktowane przez PF właśnie jako siatka. Tymczasem kilka dni wstecz załadowałem kulki w boxa MassFXem a PFlow tylko namieszał niepotrzebnie.

 

Dzięki wielkie. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności