Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, chcialem wymodelowac samochod i natknalem sie na problem podczas nakladania blueprintow na plainy, maja one takie same wymiary jak blueprinty a jednak po nalozeniu sa bardzo znieksztalcone. w oknie edycji materialu kiedy sa nalozone na przykladowa kule lub szescian sa idealne. W czym problem? czy sa jakies dodatkowe opcje rozmieszczenia?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 648
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

UVW map. Albo zrób box o wymiarach zgodnych z wymiarami zewnętrznymi samochodu i według niego porozciągaj płaszczyzny z blueprintami tak, żeby rysunki się zgadzały.

Napisano
  • Autor

Problem rozwiązany, chodziło o Views>Show Materials in Viewport As>Hardware Display with Maps

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności