Skocz do zawartości

3DS Max 2010 - projhoos_lod.bmp error.


Gość SDRG

Rekomendowane odpowiedzi

Siemson - mam pewien problem dotyczący modelów w GTA San Andreas, z pliku gta3.img , a mianowicie:

 

W momencie, gdy próbuję zrenedrować tekstury na budynku, na którym zamierzam umieścić graffiti, pojawia mi się błąd:

 

xEkBv.png

 

 

Z tego co widać, brakuje pliku. Wpisując nazwę ową w google, nie pojawia mi się kompletnie nic, nic nie wyszukuje co mogło by mi pomóc - pusto.

Szukam tego pliku po całym kompie i nic - sprawdzałem czy w pliku TXD nie znajduje się On, ale go nie ma.

 

Tak przedstawia się mój folder z plikami .bmp oraz .dff :

 

3PhnF.png

 

 

Wykonuję wszystko zgodnie z instrukcjami zawartymi w tym poradniku :

 

http://net4game.com/topic/120141-jak-wykonac-graffiti-pack/

 

Nie wiem czy podczas dodawania tekstur w okienku mam tylko wskazać folder czy co... Troszkę tam namieszało mi się i w ogóle. Jak potrzeba jakieś ss'y to podrzucę jak tylko zobaczę, że potrzeba.

 

Dodam jeszcze screen'a z okna Configure user paths:

 

axRKg.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli nawet nie wiesz co to, to ja bym zrobił jakąś teksturę o wielkości piksel na piksel ( co by nic nie zajmowała) nazwać ją tak samo i w tym samym foramcie, i podał do niej ścieżkę, niech max się cieszy, że ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności